• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • InaHjärtarAdam

B & S:

i silkespapper. i botten på lyktorna kommer det att vara någon slags stenar så att det inte börjar brinna...

• Pumpkin

drömbrud: Tufft! Jag vill också jobba i klädbutik

• drömbrud

Hihihi, du får flytta till Stockholm så ska vi se va vi kan göra

• Pumpkin

Tja, snart får vi väl veta vad chansen är att vi flyttar till Södertälje i alla fall

• MrsNyberg2B

Vi har ingen idé än, kring belysning, men eftersom vi numer ska ha det på nyårsafton, så vill man ju ha mycket ljus.. Annars har vi konfettigrejer i guld och dekorationshjärtan på bordet. Funderar på om man ska göra lite ljusfat.. På nåt snyggt och fantasifullt sätt.. Fast det beror ju lite på lokalen och vad de har att erbjuda också. Har precis hittat en drömlokal - iaf på bild, som vi mailar med och ska väl dit och titta i mellandagarna... www.paviljongen-holmberget.se/

Ni som ska ha lite mindre bröllop, sådär max 30 pers (och ni andra med) hur tänker ni göra med bord och placeringen?

• drömbrud

Mysigt ställe!!

Har oxå hittat våra lokal, ska dit ni i slutet av december och kolla mera och planera lite
    www.tvalpalatset.se

• drömbrud

Vi kommer bli ca 120 personer.. Och då har vi dragit ner... Har bord oc stolar där för 140.. Så vi får plats

• InaHjärtarAdam

MrsNyberg2B:
    vi kommer bli ca 75 pers och lokalen är för 80. så vi får hoppas att det inte blir för trångt.
    i och med att vi har lite "konstig" familj på min sida så ska vi inte ha någon bordsplacering eftersom jag har noll aning om hur jag ska göra med den. jag har ju två mammor. eftersom dom inte är direkt varandras bästa vänner så tänkte jag att vi skippar bordsplaceringen helt och alla får sätta sig vart dom vill. på så vis får dom välja själva och förhoppningsvis blir alla nöjda och glada!

• InaHjärtarAdam

MsNordqvist:
    när får ni reda på om ni flyttar??

hehee, jag skolkar idag minsann. det är första gången den här terminen:D min klass ska till fonus och kolla på lik! (vi går ju vårdutbildning) det pallar inte jag med så jag vågade inte gå... ska snart träffa en kompis och vi ska in till sthlm och köpa julklappar istället. mycket trevligare än att kolla på döingar! usch, jag tror att lite för mycket CSI-tittande har skrämt upp mej.

• drömbrud

Inahjärtaradam

Jag ska oxå ut snart på julklappsjakti Sthlm!

Tänk om vi stöter på varann...
    Nu kommer jag hela tiden gå runt och tänka "tänk om det är hon, tänk om det är hon".

AHHAHAHAH

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4