2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
HJÄLP! Jag behöver smakråd!
Sambon önskar sig nya skor i julklapp, dom ska vara finare än hans vinterkängor, men inte lika fina som finskorna (typ såna här www.klingel.se/cgi-bin/klingelse/366799-0.html) , så jag hittade dom här:
www.klingel.se/cgi-bin/klingelse/186114-0.html
Känns dom sådär "lagom" fina? Och vad är bäst, bruna eller svarta? Finskorna är ju svarta, så det kanske vore skoj med bruna...?
Jag tycker de bruna var snyggare, går oxå att matcha till mkt... De svarta vår mera.. "gubbiga".. Eller va man ska säga + att de buna var betydligt billigare
MsNordqvist
kan du inte säga vad jag ska göra av min förlovningsring?!?! Ingen annan online
jag e online!! :D
drömbrud:
jag tycker det låter JÄTTEFINT!!! alltså med era ringar!
InaHjärtarAdam
ÄR DU!
Jag som har letat efter dig på stan i dag
Va roligt att dutcker det.. Jag komer ju inte ha på mig de när jag jobbar, och då syns ju texten och hjärtat
SKOJ!
Gäller bara hitta en safir som är tilläckligt liten.
Har köpt killens men inte min. Vart kan man beställa ädelstenar förutom på www.ridderborgs.se ??
drömbrud: Jag tycker det låter jättefint med stenarna och namnen i ringarna!
Alltså dom bruna skorna finns ju i svart också, till samma pris. Men känns skorna liksom lagom fina?
Drömbrud: Det låter jättefint med ringarna, en vacker detalj när du har den runt halsen!
MsNordqvist: Jag gillade de bruna bäst helt klart! de andra var lite tråkiga tycker jag..
dom här ska jag köpa till min gubbe! www.gucci.com/int/uk-english/int/classics/mens-shoes/
Helmborn2B: Länken funkar inte
Så skorna räknas alltså som mittemellan vinterkängor och finskor, kan vi enas om det?
dumma länk.. gå in på www.gucci.com, sen på classics, sen mens shoes så är det dom brun/beiga i mittenkolummen med remmarna på..