• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Wohooo, nya numret av Allt om Bröllop har kommit!

• Pumpkin

Känner mig något övergiven här alltså

• drömbrud

HeeeJ!
    Jag som kände mig övergiven igår

Allt om Bröllop, ska inhandlas snarast

• Helmborn2B

Ja här var det allt lugnt idag!

• Pumpkin

Jag har redan inhandlat den, ska hem och läsa alldeles strax

• MrsNyberg2B

Gaaaah... Allt om Bröllop finns verkligen inte i den här stan!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då bor jag ändå i en rätt frikyrklig del av Sverige, så man tycker att bröllop är än vanligare (fördomar? jag???). Tur att jag ska till lite större stad i helgen då......

• Pumpkin

MrsNyberg2B: Men vad konstigt, trodde den fanns ÖVERALLT Har ni inte typ Kvantum, Pressbyrån eller liknande?

• B & S

MsNordqvist

Jao fast även 100kr just nu e som o ge oss en liten påse av guld :( ialf just nu känns det så.
    Vi får se hur det blir när vi ev öppnar företaget och sen när han gått ut utbildningen till sommar men det kommer gå åt massor av pengar o betala tillbaka CSN o bostadsbidrag (pga visa regler med hur mycket man tjänar per år o nästa år kommer han tjäna för mycket + han har redan över 2000 o betala tillbaka för detta året) o spara pengar till bröllopet också för vi vill verkligen inte låna ett öre där.
    Ush jag bara ser alla våra pengar försvinner innan vi ens har fått/tjänat in dem!

Skulle nog känna mig dum o lämna den lilla kissen hos ett kattdagis också när vi e på bröllopsresa. Kan inte lämna den hos nån vi känner eftersom dem antingen inte kommer bo här i GBG eller så har dem andra katter som är lite FÖR lek glad o jag vill inte ha några oäktingar med min investeringskisse. Många som säljer raskatter gillar inte heller sådana saker och tom kräver att man skriver på kontrakt för att man inte ska para dem med samma ras. Tex min vännina kan inte ens hålla sina isär så dem inte producerar massa hårbollar o nu e han på sin egen dotter o försöker! Dumma katt!

Är det nån som haft sin kisse hos nåt kattdagis? måste våran kisse vara kastrerad/stelricerad för detta? Kissen kan ju inte sitta i en bur i 2v liksom?! synd om den.

• B & S

sorry låter som ja bara ser tråkigheter men det finns en del som stressar nu o ja som sagt ser pengarna flygga innan ja ens fått dem......

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4