2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
(Förutsatt att han gillar whiskey dvs )
Det är hemskt hemskt.. Det värsta är väl att man inte vet vad man kan göra mer. Jag ville att vi skulle efterlysa henne i "Efterlyst" igår...
Jag är inte 100 på att han är ett Whiskey-fan, så jag körde med vinet, för jag hittade en bok som verkade ql...
MrsNyberg2B:
Va tråkigt med kissen, vet bara hur man själv är med sin lilla vovve, det är ju ens lilla bebis.. hoppas hon kommer hem ordentligt snart!
MsNordqvist:
Har du det nyaste numret av Martha Stewart Wedding? Var det nått att ha i så fall? funderar på att beställa från press stop.. orkar inte pallra mig in till stan.
MsNordqvist
finns det inget typ läder fodral med samma funktion? med plastfickor i som man stoppar ner korten i....har för mig det.
drömbrud
försök o sälja den via annonse istl för då borde du få någorlunda samma pris som du fick betala själv. Kanske får sänka med 500kr max eftersom du kan skriva att den aldrig blivit anvd pga felköp.
Anledningen till att dem inte kan fixa stenar el gravyr e nog för att dem inte kan vinkla in ringen rätt i lasern eller för hand. Samt det måste vara rätt brett när man ska stoppa in stenar på sidan för man vill ju ha kvar en hel del av guldet som ska "hålla" i runt om stenen.
Synd bara att du redan köpt ringen.
MsNordqvist
en sån här kanske? man kan skane få den "graverad" med nån bokstav hos nån skomakare?
www.clasohlson.se/Product/Product.aspx
Helmborn2B: Vilket är det senaste numret? Det numret jag har är det en stor brun tårta på. Det var väl rätt bra tycker jag, vackra saker att titta på och lite pyssel
B & S: Tja, det skulle ju kunna vara en idé i och för sig Ska ner på stan imorgon och kolla/köpa julklappar, så jag ska kila in på Clas Ohlson och titta!
MsNordqvist:
Ja det är den med den bruna tårtan. då kanske man ska beställa den då.. stod att det bara skulle ta 2-3 dagar för att få den också!
Helmborn2B: Vart ska du beställa den? www.press-stop.se? Jag har nyss varit in där och beställt senaste Wedding Ideas och Wedding & Home
Hej tjejer!! måste få dela med mig... radio ringde och väckte mig igår morse... hahaha de sa bara godmorgon om 6 minuter går vi ut live och ska prata bröllop... SHIT tänkte jag och försökte vakna... hahaha som tur var var de snälla och ställa bra frågor... :) fick prata mycket om mitt eget bröllop istället för företaget... hahaha
Kul att ni listar bröllopstidningar... svårt det där.. jag läser ALLT och lite till :)
MsNordqvist
Wedding & Home lät intressant! lät som Home & Garden! kan man inte köpa den hos dem annars i vanliga fall eller är det en special tidning man får betsälla in bara?