• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

drömbrud:
    Läcker ring, den har jag oxå tittat på! Men som du själv anar - kvaliteten hos Guldfynd är INTE den bästa

• drömbrud

Hmm
    Men frågan är.. OM DEN DUGER!? Många ahr ju ändå deras ringar...?

• drömbrud

Läs det här då, min kille undrade om det avr ett skämt eller... Guldfynds försäkrings regler..

Undantag
    Försäkringsbolagets åtagande omfattar inte:
    ...
    - skada som direkt eller indirekt orsakas av eller står i samband med atomkärnreaktion, krig, invasion, fiendes åtgärd, krigsliknande operationer, inbördeskrig, myteri, revolution, uppror, upplopp eller åtgärd av makthavare som obehörigen tagit makten
    ...

• Pumpkin

Duger gör den säkert, men efter vad jag hört ska man inte ha alltför höga förhoppningar om att diamanterna sitter kvar där dom ska osv...

Haha, vilka roliga försäkringsregler

• Pumpkin

När vi var runt på stan och kollade på förlovningsringar var vi faktiskt aldrig ens in på Guldfynd för jag förklarade för sambon att jag inte ville ha en ring därifrån...

• drömbrud

Hmm..

Få mig inte att ångra mig nu!!

• Pumpkin

Hehe, okej, jag ska inte säga nått mer

• Pumpkin

Nu ska Angelica (jag alltså ) gå och lägga sig. Då kan jag inte säga nånting mer om Guldfynd

Natti natti!

• InaHjärtarAdam

drömbrud:
    min ring är från guldfynd :D
    fast det är en schalins så jag antar att den inte är dålig bara för att den har varit inne på guldfynd och vänt.
    många andra juvelerare säljer ju också schalins, enda skillnaden är väl att dom säljer dom dyrare? iallafall är det så där jag har jämfört.
    frågan är väl inte om den ringen du har valt är dålig för att den säljs på guldfynd, utan frågan är väl vad det är för märke på den?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4