2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Nej jag hoppas det...
Han ka ringa idag...
2 dagen utan mens!!! Jag måste bara få mens idag!!!
drömbrud:
Får du inte mens under dagen - gå till Apoteket och köp gravtest så du har imorgon bitti och kan testa dig när du vaknar.
Usch..
Måste tyvärr bli så..
*hållertummarna*
*Håller också tummarna*
Vilket hotell ska vi välja för nyår?
www.royalhotelumea.com/index2.php
www.profilhotels.se/hotel/aveny/index.php
www.firsthotels.se/Stora
Jag tycker "profilhotels" eller det sista "first hotel"
Men jag tänker, jag kan väl ändå inte ha blivit gravid, han fick ju inte ens utlösning I mig.. Men det finns ju n chans att de kommit en "försats" eler va man säger som man kanske inte känner lika mkt..
Jag tyckte att det första hotellet verkade mysigt :)
Håller tummarna för dig att du inte är gravid drömbrud, det får ni vänta med till efter att ni är gifta ;)
Vi lutar nog åt First Hotel faktiskt... Fick ett himlans bra pris där faktiskt
Men vi ska kolla en grej med Profil Hotels först
Det kan ju som sagt ha kommit en försats... Dom är snabba och lömska dom där rackarna!
Tyckte profilhotels såg intressanta o morderna ut...fräsht liksom...*från en som är arbetsskadad av hotelbranchen* fräshhet räknas mycket högt hos mig efter att jobbat inom hotel eftersom visa "ser fräsht ut" man vet aldrig. Ett bra tips e alltid att få be om o titta på rummen när man går förbi nån dag. Då kan man alltid göra stickprov på om det e rent eller tindens för fuskstäd.
B & S:
Jo, visst ser det riktigt fräscht och fint ut! Det är viktigt för oss också, men allra viktigast är att det är riktigt mysigt och känns romantiskt. Tycker att även First Hotel ser väldigt fint ut
Att bara svänga förbi när man är i närheten lär inte bli aktuellt - det är 13 mil till Umeå