• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • InaHjärtarAdam

ååh jag är så grinig på mej själv! jag behöver hyra in någon som slår mig varje gång jag loggar in här. jag MÅSTE ju för bövelen plugga!!

• Pumpkin

Ina:
    Sätt fart! PLUGGA! Du har prov imorgon! *Slår med en ihoprullad DI i huvudet på dig*

• Helmborn2B

*hoppar in och hjälper MsNordvist, men med en laptop som tillhygge*

• Pumpkin

Ah, laptops är alltid bra att slänga i huvudet på folk

• MrsNyberg2B

Vi var också på en fest i helgen... Vi fick en låt spelad för oss - "Stackars Jack".... Jag hoppas det går bra ändå.. :-P

InaHjärtarAdam - jag måste också plugga.. Det är bara så mycket annat som "måste" göras, speciellt surfa runt på olika sidor som jag inte besökt på flera dagar... Man vill ju vara uppdaterad!!!

• Pumpkin

Grrrrr vilken monsterkund jag hade nyss! Hade hon varit här hade jag slängt en hel datorskärm i huvudet på henne!

• Helmborn2B

Msnordqvist:
    Visst är det trevligt med såna människor som verkligen går in för att förpesta ens tillvaro?! Hade själv en sån för ett tag sen.. morr..

• Pumpkin

Ja alltså jag var både värdelös, oförskämd och rent ut sagt förjävlig enligt henne! Ingenting kunde jag göra rätt, jag hade minsann ringt och tjatat på henne och skickat ut fakturor som hon inte skulle ha osv osv. Eeeh, okej, men jag sitter varken med TM eller fakturering?
    Sen skulle hon ha mitt namn och jag sa förnamnet. "Efternamnet också!" "Nej", sa jag, "det räcker så." "Nej det gör det rakt inte, ge mig ditt efternamn!" "Nej, jag har ingen skyldighet att lämna ut det till dig." "Jo se det har du visst, enligt lag!" "Nej, enligt lag behöver jag inte det" osv osv... GRRR!

• Helmborn2B

Hmm... hon låter verkligen trevlig.. verkligen.. psykotant. hatar såna som tror de har rätt att säga och göra vad dom vill, det värsta är när man behöver vara trevlig tillbaks mot dom också.. usch usch! Lider med dig MsNordqvist!

• Pumpkin

Bah, är fortfarande på så jävla dåligt humör

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4