• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Usch va trist... Jaja, bara att köra hårt med letandet!

• drömbrud

Kommer inte funka.
    Jag kan inte lämna tillbaka min ring som kostade 4 tusen... Och om jag ska sälja gulden får jag bara 60:-/ grammet. HElt sjukt!

Ska maila och kolla ändå om de kan ta tillbaka ringen, den är ju ändå oanvänt och ograverad..

• Pumpkin

Ja men det borde ju gå att lämna tillbaka dom tycker man? Så länge har ni ju inte haft den, och är den oanvänd så...

• Helmborn2B

MsNordqvist:
    Köp inte ett sånt kortetui.. tycker dom är helt kassa, använde det förut men korten blev avmagnetiserade hela tiden. fick byta minst ett kort i månaden..

Drömbrud:
    Hoppas du får lämna tillbaka ringen, man tycker ju inte att det borde vara några problem!

• Pumpkin

Helmborn2B: Men så dumt! Nu när du säger det så kommer jag faktiskt ihåg att det är nån mer som klagat på det, så jag kanske ska strunta i det då. Typiskt, det som var det enda jag kunde komma på för tillfället att köpa till mammas sambo Hmm... Får kanske bli en snygg tröja eller nått då

• drömbrud

baj bja b jsbjabjabsjabsjasbjabsjsb!!!!!!!!!!

bajs!

• Helmborn2B

drömbrud: misstänker att du inte fick lämna tillbaka ringen..

• MrsNyberg2B

Tråkigt med ringen...

Kan någon ge mig ett tips på vad man ger en 25-årig lillebror i julklapp? Just nu är jag inne på en vinbok, han gillar att dricka vin.. Och öl. Sen tänkte jag Whiskey, kanske är det roligare? Det är ju väldigt inriktat på alkoholhaltiga drycker, så om någon kan komma på något annat så är det ju inte så dumt!! (och jag vet ju att det finns resurser här!!)

Vi ska titta på en lokal den 29:e, ska bli väldigt spännande!

Dock smolk i glädjebägaren just nu, eftersom vår lilla katt Krakel har försvunnit och det är jobbigt. Hon har aldrig varit borta så här länge 1,5 dygn förut - speciellt inte i det här vädret, det har t.o.m regnat och då blir hon sur om man inte hämtar in henne fort som attan, och hon brukar komma så fort man lockar på henne - så hon går inte långt bort, så har det alltid varit.. Vi har letat och lockat, varit vid gamla lägenheten men nej.. I helgen ska vi dessutom bort, så då har vi ingen koll på om hon kommer hem, men vi tänkte leja grannen till att se om de ser henne, och i så fall släppa in henne (och höra av sig om det är så att hon är skadad...) Men det är så ledsamt och tomt!!!!!!!!!!!

• Pumpkin

MrsNyberg2B: Usch så hemskt! Åh jag skulle dö om mina kissar försvann, dom är ju mina bebisar

Angående julklapp till lillebror så tror jag whiskey är ett jättebra alternativ!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4