2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Sitter alla på jobbet?
jag kom precis hem från doktorn. enligt henne kommer jag bli helt bra i mina onda leder efter lite träning i varmvattenbassäng :D wiihooo! så nu ska vi iväg o fira det på max hamburgare. jag som har valt, hehe...
sen pratade vi igår kväll om den stora barnfrågan återigen... och adam kläckte ur sig att han faktiskt också längtar efter ett barn! så vi kommer börja försöka så fort vi har det lite mer stabilt ekonomiskt. och så ska vi väl hinna gifta oss först också...
kan man vara mer glad än jag alltså??? :D:D:D
Va skönt, sät dig i bubbelbadet så kasnke det blir bra
OCH BARN! Mysigt! Kul att han sa så, att ni båda är redo..
Jag som du vet inte inte bli såglad om jag blir gravid nu, men om några år så är lilla bebisen välkommen...
Alla döa här..?
Då kilar jag vidare istället för att sätta mig här och vänta.. Går ner till solariet
Kram!
Åhh vad mysigt med en bebis :D
Ibland kan jag längta så mycket, men det känns som att jag vill hinna göra lite mer innan det blir av, jag vill helst hinna flytta tillbaka till skåne först också så att vi har nära till föräldrarna...
...jag saknar en liten kisse istl :D en liten hårig boll som burrar upp till en o kurrar Mmmmmm *vill bli med kisse*
men tyvärr har vi inte råd med en sådan just nu för lilla frun i huset vill nämligen ha en oriental kisse som kostar 6papp o sen ska man ha råd med en försäkring för den lilla dyrgripen!
B & S: Ja, Orientalare är inte direkt gratis faktiskt Men försäkringen är ju inte så dyr, typ 100kr i månaden
Jag får också ryck ibland och blir sååå sugen på bebis, men det brukar gå över så fort jag tänker på förlossning
Usch ja, förlossningen är väl inget man direkt längtar efter :-O
Brud 2008: Eh... NEJ!
Ligger ni och sover?
Latmaskar!