2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Just det ja, MsNordqvist, adressen till vår hemsida är kling2008.weddingannouncer.com
Vi har dock inte ens börjat skriva något på den, så det är inte mycket att titta på än ;)
MsNordqvist:
Hade precis som du med p-pillrena! Allt var prima till en början men som kom bieffekterna... kändes nästan onödigt att äta dom eftersom man ändå aldrig kände för sex och humöret var precis som du skrev likgiltigt på nått sätt. har tagit en paus med mina nu och mår prima, tog bara någon vecka efter jag slutade med dom som man började bli människa igen!
Helmborn2B: Precis så kände jag också, varför proppa i mig hormoner - jag vill ju ändå aldrig ha sex
Ja, visst är det härligt att vara människa igen?
Brud 2008: Ska kolla sidan på en gång!
MrsNyberg2B
bordsplacering av ca 20 pers totalt blir att vi plaserar dem där dem också ska sitta no questions asked!
Anledning: mormor, kusin o mammas "pojkvän" dessa personer kan absolut INTE sitta brevid vem som helst för det kan komma vad som helst ut ur dessas mun. Sen försöker vi självklar plasera folk med dem som vi vet att dem kan prata med och trivs med. Så som dem som pratar spanska hamnar på samma ställe eftersom visa av dem har hamnat på andra bröllop tidigare och känt sig utanför helt pga dem inte pratar någon svenska alls nästan. Det är både snäll o "smyg elak" plasering. Misstänker däremot att alla kommer nog vara nöjda ändå fast dem inte vet att vi (läs jag) har bestämt detta till punkt o pricka. Vi förösker undvika så mycket pinsamheter som möjligt på självaste bröllopsdagen.
Hade lust att göra en pressentation av alla vid bordet så man kan läsa men lägger nog ner det kommer ha så mycket annat o pyssla med ändå för tänk om man skriver något som någon inte vill?! samt bättre med ett sådant litet sällskap så lär ju folk presentera sig själv ändå. Men jag tycker sådna presentationer e fina att ha.
drömbrud
Finns sådana hjärta på burk typ Hemköp tror ja det var. Fast då är dem rosa o lila.
jag håller på o funderar på informationsbladet som vi ska skicka med inbjudan. tänkte ha med vägbeskrivning och övernattningstips, är det nått annat jag borde ha med eller nått annat roligt jag ska skriva också? tipsa mej!!! :D
2006-12-04 23:31 B & S
huga. jag känner mig lite nedslagen i skoskaften men å andra sidan är jag uarbetat, har huvudvärk och pms...
har bestämt mig för att inte tänka på det alls. vi får spara och sen se när den dagen kommer vad vi gör helt enkelt...
tack för era synpunkter tjejer!
PS i största allmänhet...
och när det gäller min kommentar om tolkutb. så menade jag verkligen inte att klanka eller så utan ville bara ge lite relevant info om hur det är...
tror visst att du kommer kunna bli det om du vill...
B & S
Oh ska kolla! Tack!
Hej tjejor.. Igen...
Nu har jag kommit på (tror jag jag ändrar mig hel tiden...)
På min ring.
Jag vill ha min älsklings namn på högkaten och sen ett rosa hjärta !!!!
Alltså ANDREAS
Jag vill bara få dem inlmnade NU! Ska kasnke lämna in de i hegen om jg kan bestämma mig nån gång