2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
KUL att det händer nånting!
Nu tror jag att jag har bestämt mig för vad jag ska beställa för pärlor, men har sån ångest över hur mycket pengar jag egentligen ska lägga på julklappar
Va kostar pärlorna?
Vi kommer lägga ut drygt 2500-3000 på julklappar... Helt Ok..
Det jag hade tänkt beställa på Panduro kostar 300kr, men det räcker ju längre än bara till julklapp
2500-3000kr tillsammans eller? Det är ju inte så farligt om man tänker efter... Antar att jag känner mig lite snål nu eftersom jag inte haft pengar på en halv evighet och inte vill att dom ska försvinna på en gång när jag får dom
Aah, tillsammans..
det ä så, fast om jag ahr fått massa penagr om jag vart "fattig" ett tag så brukar jag unna mig mera shopping än vanligt
drömbrud: Ja men det brukar jag också - till MIG SJÄLV!
Roligast så !!!!
Nu ska ja shoppa julklappar, fast inte till mig..
Hörs ikväll..
Kramar!
Have fun!
Kram
Drömbrud: Vad jag känner mig snål nu, vi lägger bara några hundra på julklappar ;) Vi har bestämt att vi bara ska köpa något litet för typ 100 spänn till varandra eftersom vi ska flytta ihop efter nyår och kommer att ha grymt dålig ekonomi, känns som att vi behöver pengar mer än julklappar... Plus att vi måste spara till bröllopet :-O
När det gäller p-piller så måste jag ju tillägga eftersom alla andra verkar tycka att det är så dåligt att jag har aldrig mått bättre än efter att jag började med mina :) Jag skulle aldrig kunna sluta med dem, sån frihet att veta typ på timmen när man ska ha mens... kan tillägga att min mens hoppade typ från två veckor innan den var beräknad till tre-fyra veckor efter, lite stressigt att aldrig veta....
Det känns som att man aldrig hinner med i diskussionerna här, ni skriver ju så mycket :D
Jag mådde också SUPER av p-pillren till att börja med. Ingen mensvärk, visste alltid exakt när mensen skulle komma osv osv, men nu efter 6 år kände jag att jag mådde nog inte så bra trots allt, sexlusten hade helt försvunnit och humöret var liksom aldrig på topp, utan nånstans mittemellan eller i botten.
Men alla är vi ju olika
MsNordqvist: Jo, jag vet att det är olika, det är därför jag känner att nån borde säga att inte alla mår dåligt, det kan nästan verka så här på BT ibland :)
Inahjärtaradam: Vi brukar också prata sådär om vår lilla bebis, jag trodde att det bara var vi :D
Hugo heter han (av en rem slump ;))
Vi har också pratat om vad vi skulle göra om det skulle "råka" bli en bebis, vi skulle nog egentligen tycka att det var rätt kul, men vi har ju inte riktigt ekonomi till det just nu... jag vill helst hinna jobba några år också, men så är jag ju bara 21 också så jag har ju tid :D