2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
HAHAHHA!
Vad bråkade ni om då?
vi har också den där jag&du-boken. jag var lite sur på adam också när han hade fyllt i sin del. för han kryssade i rutan "erkänn att hennes bak ser stor ut ibland" eller nått sånt. hmpf!!
förutom det så gick det smärtfritt... hehe
för övrigt så hittade jag inga julklappar igår :( men jag hittade en bok på designtorget som var jätterolig! det var en bok med utvecklingsstörda som hade dsvarat på frågor. hur söt som helst. bland annat "varför är snön vit? -jo för att vitt är den billigaste färgen!"
drömbrud: Tja, det var nånting med att jag fick lite poäng på positiv och svärmorsdröm... Plus att han missade datumet vi blev tillsammans med en hel månad!
Haha, oj då.. Då förstår jag...
Inga julklappar.. Jag köpte bara 2 presentkort på "helkroppsmassage" till bl. svärfar och svåger...
drömbrud: Ja killar alltså
Försöker desperat komma på vad jag ska köpa till mamma och hennes sambo, men det är inte det lättaste Har hittat en liten grej att ge hennes sambo - en Beer Tracker! En liten finurlig kapsylöppnare som räknar hur många flaskor du öppnat
Men nånting mer måste han ju få, hmm...
Svårt..
Till min mamma köpte jag en stoooor lykta (typ 100 cm hög), vit...
Till min mammas man köpte jag en premunation av Elle Interiös (han bukar annars köpa lösnummer å och då)
www.tidningsbutiken.se/tidningen-allt-om-broellop.asp
Kan man önska sig
Nu har jag varit i kontakt med sveiges ändå ädelstenssliperi!
Han sade att de inte gör (vanligtvis) så små hjärtan för att när de väl sätts ner i ringen syns det inte att de är ett hjärta.
Han rekomenderade 3 små runda rosa diamanter elle safirer och sen att "skärningen" eller va man ska säga ska vara ett hjärta!
SÅ, mina problem är lösta och ringarna ska på inlämning på fredag
En stoooooor lykta skulle min mamma gilla också
Tufft att du varit i kontakt med dom, då är det bara att köra hårt!
Kommer gå på 1300 kr till..
Men what the heck.. Ska ju ha ringen hela livet och det är ändå killen som betalar!