2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Jupps!
Det är för stort för en...
Fast hanflyttar till stockholm i juni Och nu så är han ju inne i Lumpen så han bor ju där typ varannan helg...
Fan vilket läckert hus...
Hallå tjejer!
B & S:
Jag avskyr verkligen alla svenska bröllopstidningar, hittar aldrig någonting som jag kan tänka mig i dom så jag köper bara de utländska.
Mina favoriter är..
1. Marta Stewart Weddings
2. Wedding Ideas
3. InStyle
Dvs som MsNordqvists lista fast bakvänd!
Helmborn2B: Bra smak du har
jenko
Vi hade sparat 2000 men så blev det kort härom månaden så då rök 1000kr allt pga en idiot på försäkringskassan ljög om 2 olika saker så min utbetalning blev försenad med 2,5vecka!! OFF with her head i say!
Men vi har fortf 1000 kvar ialf.
Sen har jag också shoppat runt på en eller rättare 2 västar åt m2b för den ena va ok men så hitta ja en snyggare, båda 2nd hand.
HAr köpt tyget till min kjol, mina skor o siden blommor till buketten och candelabrar till borden. Säkert nåt annat smått med men minns inte vad.
Har köpt såna grejer som inte kostar så mycket samt för att dryga ut på utgifterna så inte allt bli klump summa på 60papp sen på en o samma dag.
Upp och hoppa!
MsNordqvist
Okej, tack så mycket för svaret! Då vet jag ungefär när det är dags. Jag var lite orolig att man man måste börja flera år innan eftersom det är så himla mycket pengar som ska sparas ihop.
B & S
Nä vad synd att försäkringskassan höll på att strula De är då duktiga på att klanta till saker och ting!
jenko: Tja, det beror ju på hur mycket man vill spara i månaden och hur mycket pengar man vill ha i slutändan, så det är ju egentligen helt individuellt
Men vi kommer göra som så många andra - spara och sen köpa pö om pö också.
Nej usch, jag har bestämt mig för att INTE köpa skorna på nätet som jag hade tänkt. Insåg nu att jag tyckte in det var så snyggt med resårinfällningen, såg inte den när jag kollade på dom från början.
Så det får väl bli skor på stan samma dag som lönen kommer
Alltså det ekar härinne - så tomt är det!