2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Det kommer inte gå att fixa våra ringar som vi vill ha dem
:-
BAJS!
Why?
hallåå allihopa! nu har jag slutat skolan för veckan. va skööööönt! :D
Åh, jag vill också sluta skolan för veckan!
Eh... ja just ja... Jag går ju inte i skolan
förresten, idag kom det ett kuvert på posten till mej o adam, var tvungen o öppna det och det var ett fint kort med grattisönskningar till oss för förlovningen. sååå sött! heeela min familj har skrivit på kortet och det är en liten text till adam där det står "välkommen till vår stora goa familj" det var väl gulligt? :)
Ina: SÅ sött!
För min ring är halv kupad så det går inte fälla in diamanter eller gravyren.
Så nu är jag på jakt efter ett ställe där man kan sälja min ring och köpa en ny
Jag kan inte bestämma mig, men nu vill jag ha en ring som är mer än den jag har, en med diamanter..
Hmm..
Kan masälja guld hos en guldsmed!?!
Vi har lyckats spara 5500 hittills, men med tanke på att vi behöver typ 65000 så är det ju inte så mycket
Men nu är vi båda studenter, och min fästman tar inget lån så det finns ju inte mycket att spara av... men så fort han får jobb hade vi kunnat spara typ 10000 i månaden om vi hade fortsatt leva lika sjukt snålt så jag oroar mig inte :D
Grr, jag blir galen!
Försöker hitta sånt där kortetui (plåtask för kreditkort osv) på nätet, men inte var det så lätt som jag trodde. Enda stället jag hittade hade inte fakturabetalning, så där sket det sig
drömbrud: Men varför kan man inte gravera/sätta i diamanter för att den är lite kupad?
Jag ville ju ha gravyre och diamanterna på "kanten". Och om den är kupa går inte det
Nu ska ja hitta en ny ring (IDAG)...
Pojkvännen stressar