• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

B & S: Den borde gå att köpa på Press-stopbutik om man har nån sån i närheten, vilket jag inte har

• B & S

okej kanske går förbi dem idag :) extra kul o gå förbi butiken brevid dem med för där liger pantbanken med värsta halsbanden mm :P hahaha...kul o glo på bara *skata*

• blivandefruandersson08

snitte lät intressant det där med radion :)
    jag själv letar bilder på en bukett från sopan våra bästa år som jag skulle vilja få en blomsteraffär göra och få se sedan ifall den används på bröllopet :)
    Funderar att ta upp med blivande om samboavtal föresten, är inte längre orolig för killen men vill vara på det säkra :)

• InaHjärtarAdam

ojojoj vad ensam den här tråden har varit hela helgen! vad har ni gjort tjejer, som har fått er att överge vår fantastiska tråd??

• Maggies

Jag har mest hittat på saker tillsammans med min m2b - ett bra sätt att ta fokus från datorn. Plus att min egen dator har kraschat. Så jag hinner inte alls med allt vad ni skriver här.

• InaHjärtarAdam

vi har typ bara sovit hela helgen! missat både lägenhetsvisningar och hundutställning!! :D

• blivandefruandersson08

inte gjort mycket i helgen jo föresten övningskört,ätit god midag med fästmannen,var på lunch hos hans föräldrar igår och hämtat/lämnat min dotter som varit hos sin pappa i helgen.

• blivandefruandersson08

InaHjärtarAdam vad har du gjort då? :)

• Pumpkin

Ina: Vilka latmaskar ni är!

Ska erkänna att jag sov rätt länge igår jag också...
    I lördags var vi som sagt och julshoppade - är nu klar med ALLA utom till sambon Sen var vi ut till hans föräldrar och käkade middag tillsammans med hans storebror medans föräldrarna var ute och svängde sina lurviga Gick dessutom igenom 1500 (!) bilder och skickade in nästan 500st till framkallning!
    Igår hade vi tvättdag och så var vi på julmarknad en sväng... Köpte hjortronsylt, tunnbröd och mjukbröd - bakat i trakten naturligtvis

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4