• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Vi reste till Barcelona med Ryanair. Sammanlagt för resa + fyrstjärnigt boende för två blev det 2400kr

• MrsNyberg2B

*slänger in mig i diskussionen*

Hur länge var ni borta då? (Nordqvist)

• Pumpkin

Haha, ja, det kanske också var väsentligt
    Vi var borta 3 nätter

• B & S

Här rullar det på med sior såg jag! fick bläddra o skumma en hel del.

Tizzeltazz
    tänkte mest att ni kunde hyra tillfälligt i max 1-2år o då beror det ju också på vad o vart man kräver att bo med hyran.
    Men det e lite hugget som stucket det där med hyra eller köpa...ska du köpa får du pröjsa ALLT själv förutom en ev insatts hyra som ska "cover" ev ny spis, kylskåp etc....OM du ens hunnit ladda upp där i procent innan något går sönder eller en olycka händer. Samt du får kasta ut en super summa på en o samma gång o sedan sitta där med ett lån i flera flera år....om man inte flyttar o lyckas sälja med vinst.
    Hyr du så har du ju alltid en vaktmästar som komemr inom någon timme/dag o fixar om tex spisen går sönder. Du slipper bry dig om en hel del grejer som ett fett lån. Behöver inte bry dig om att du antagligen inte har råd eller ens kan få ett lån till något annat pga att du redan har ett läganhetslån.
    Men som sagt hugget som stucket!

InaHjärtarAdam
    super fint!

Tjejer:
    Vad har ni tänkt på dekorationer att ha på borden? OM ni tänkt så långt alls.
    Jag har ju sagt jag ska ha candelabrar o ljusmanchetter med prismor men sedan snurrar det runt med antingen fjädrar eller nåt annat o dukarna flippar runt också i olika färgnyanser inom färgtemat. Får ingen rätsida på det hela alls.

• InaHjärtarAdam

B & S:

min svärmor ska göra några slags lyktor till oss i massa olika färger att ha som bordsdekoration. vi ska också ha blomsterarrangemang, vad för några har vi inte kommit på ännu.

• B & S

InaHjärtarAdam

vilket sorts matrial ska hon tillverka dem i?

• drömbrud

Fjädrar va fint!!!
    Det vill jag ha! Vita fjädrar!!!

ar vart oc jobbat.. 7-10

Trots feber och "graviditet" så tyckte min nya chef att jag var jätte duktig oh hon ska ringa till alla andra butiker i stockholm(bl.a IC company och Inwear) att jag finns om de behöver extra

• Pumpkin

drömbrud: ALLA butiker i hela Stockholm?!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4