2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Det blir nog First Hotel i alla fall. Sambon hade ringt och hört med Profil Hotels och dom har FORTFARANDE inte bestämt sig om dom ska ha öppet över nyår!? Hallå, det är bara 2,5 vecka kvar liksom!
drömbrud har du nu köpt gravtest? har du barn sedan tidigare?
hur mår ni andra tjejer?
blivandefruandersson08:
Med mig är det bra Hur är det själv?
Återigen måste jag konstatera att jag gör mitt allra bästa tänkande på toaletten
Hur som helst, har gått och tänkt att det ska bli så mysigt att spendera ett par dagar i Umeå och äta gott och shoppa och sådär. Och så nu när jag går på toaletten så inser jag "Eeeh, hur många restauranger och affärer har öppet på nyårsafton och nyårsdagen?!"
Så nu har vi nog bestämt oss för att käka något riktigt gott hemma på nyår, och sen ta en liten miniweekend helgen efter istället Det låter väl mysigt?
Idag fick jag bröllopstidningarna jag beställt, och jag måste bara säga att Wedding & Home är riktigt bra! (Enligt mig iaf )
Köpte ett "Pre" test idag.
De stod att man kunde testa när som helst på dagen.
Jag var ganska nervös att göra testet..
Och det blev...
2 MINUS! Jag är alltså INTE gravid utan det är min menscirkel som spökar, antagligen för att jag stressar för mkt..
Skönt!
En jobbarkompis var i precis samma position för typ en vecka sen - hon testade positivt
Oj!
Ville hon? Jag skulle få panik!
MsNordqvist:
Hej där! Bor i Umeå och tvekar inte en sekund när jag råder dig att välja Hotel Aveny som tillhör Profil Hotels. Nytt, helfräscht designhotell mitt i centrum. Och du, alla restauranger är öppna nyår, det gäller nog bara att boka bord innan...
drömbrud: Hon hade ställt in sig på att händer det så händer det, så dom ska behålla det
Lilla Essi: Ja, du kanske har rätt. Restaurangerna har säkert öppet Men det har inte affärerna, så det får bli helgen efter istället
Tack för rekommendationen!