• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Eller lägga upp snarare, på Svartbrud eller FL typ

• Helmborn2B

blivandefruandersson08:

Oj, jag vill också se!

MsNordqvist:

Tror kanske det kan bli för mycket "kaka på kaka" om man först har toastskagen och sen skaldjur igen.. funderar lite på tryffelsmaksatt hjortmousse på nån toast.

• Pumpkin

Helmborn2B: Tänkte om ni kanske skulle ha typ skaldjurstema eller så...
    Men nu vattnas det i munnen av ditt toast-förslag

• blivandefruandersson08

flickor har den på svart brud redan men ska senare ikväll fota mig i den ;) heter ju lillithsmamma där ;)

• MrsNyberg2B

Vad gött med skaldjur!!! M2B är glad bara han får ha med lite jordnötssås(han kan ju få en egen skål).

Annars är jag mest som MsNordqvist - stressad över att få ihop pengarna.. Försöker köpa grejer lite då och då, så att "det inte ska bli så mycket kostnader på en gång". Alla vet ju att det inte är kläder, dricka, ringar och sånt som kostar, utan alla smågrejer till inbjudningskorten och bordsdekorationen... *ironisk*

• Helmborn2B

Nu har jag tagit upp skaldjursbiten med min m2b.. han var sådär positiv till det, men det struntar jag faktiskt i.. Grejen är ju också den att det skulle bli så himla mycket billigare för oss också om vi skulle ta skaldjur eftersom vi har så mycket kontakter utmed kusten.. får visa honom de olika budgeterna så kanske han smälter lite.
    Hans argument var att det är krångligt med skaldjur och att man luktar illa om händerna efteråt, men det är ju enkelt avhjälpt med våtservetter!? Sen sa han att det kanske var många som inte gillar skaldjur, men det är ju samma med kött egentligen, det finns ju alltid några som ändå som inte gillar vad man än serverar.

• blivandefruandersson08

klänning på

• Pumpkin

blivandefruandersson08: Så fin! Den sitter ju perfekt - härligt!

Helmborn2B: Kan i och för sig hålla med din M2B lite om det han säger: Många klarar helt enkelt inte av skaldjur. Jag vet _många_ i bland våra gäster som skulle få svälta om vi serverade skaldjur till bröllopsmiddag, så det kanske ni får vara beredda på i alla fall?

• Brud 2008

Oj vad ni skriver tjejer, jag hinner inte med ju :)
    Min ring blir lite egen design, en likadan som min förlovningsring men med 14 små diamanter i. Alla alliansringar som de hade inne var med raka kanter, och jag ville ha med rundade eftersom jag har det i förlovningsringen. Tanken är att vi ska beställa så fort vi har pengar så då kan jag lägga in bilder :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4