2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
blivandefruandersson08 - Vad fin din klänning är! Passar ju perfekt!!! Man blir alldeles "rysig" i kroppen när man tänker på att man ska börja prova själv.....
MsNordqvist: Letar ni efter boende i gbg?
Jag bor i Lövgärdet utanför Angered. Rätt långt till stan, men jag trivs bra där trots att det området har minst sagt dåligt rykte :)
MsNordqvist
Bor i Hisisngs Backa o det har väl samma rykte som Lövgärdet men det e grymt mycket nära stan tar typ bara 10-15min med bussen(ca vilket e 8 korta stop bara i kringelkrokar).
Så ska ni dra hit eller hur har han tänkt det?
Helmborn2B
vart bodde ni innan?
Brud 2008
var du renrasig GBGare? ;)
e lite irretarad men ändå glad idag....men trist väder det e idag då!
1) Festlokal uthyraren e jobbig i baken! eller nacken vad man nu ska kalla det...
Först säger han att det e helt OK att boka lokalen redan nu för 2008....det var ca 3v sen men nu när vi äntligen berättat för alla om förlovningen o ska börja boka saker då säger han att jag ska höra av mig typ exakt ett år innan! dumma GUBBE!
Kanske han börjar bli senil själv....han jobbar på en pansionärsförening nämligen!
Det som e det jobbiga är att jag vill inte förlora den lokalen till någon annan eftersom precis som Helmborn2B sa nyligen så går alla lokaler åt här i GBG rätt snabbt :( Förhoppningsvis så vet inte för många om att dem hyr ut samt ingen vill ha den ialf....hehee...den e inte super lyxig men den e inte ett garage precis.
Var nu också tvungen att ringa vår vigsellokal o säga att tyvärr kan vi inte boka datumet vi tänkt pga festlokalens krångel så vi ringer sen med exakt datum när dem skärpt sig. Men att vi def vill ha lokalen så dem inte kastar vårat nr o namn i papperskorgen än.
2) Min mamma vill kolla runt o vi ska se om vi kan starta företag ihop...dumt nog har j inte bil el körkort samt ingen säkerhet så ja kan ta ut lån till startkapital men hon kan ev göra det istl. Fast hon sa att jag e den som får stå där sen HAHAHAHA...Butiksmanager direkt...med endast 3mån tidigare erfarenhet...det e inte dåligt det!
June20: Jag kommer från Trelleborg, jag flyttade till gbg för drygt två år sedan... Jag bodde först på hisingen, i svartedalen innan jag flyttade dit jag bor nu...
Brud 2008
jag förstår varför du flyttade! hahaha...plus så dåligt som den bussen går dit...jobbigt att gå också spec om det e halt el regnar.
Ja, det är mycket lättare att ta sig till lövgärdet även om det är längre, plus att min nya lägenhet är dubbelt så stor som den gamla som var på 23 kvm, ingen höjdare ;)
hejsan!!
blivandefruandersson08: åh vilken fin klänning vad avensjuk jag blir nu, jag vill också kunna strutta omkring i min och öva hemma,... :)
Jag fyllde år igår och vet ni vad jag fici av mina kompisar... en BRÖLLOPSBOK... hihi de vet hur tokig jag är... :) det var en massa roliga saker i och sånt som man ska skriva i på bröllopsdagen och så... :)
Helmborn2B: Har suttit och tittat på "lägenheter" i Lerum - har ni bara radhus där?
June20: Vi får väl se om det blir Göteborg. Tror herrn helst vill dit och jag vill helst till Stockholm/Uppsala, men det lär dröja 1-2 år innan nånting händer. Det är så mycket som ska fixas runt omkring.
snitte: Grattis i efterskott! Hur mycket fyllde du?