2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Bläddrade tillbaka lite och såg frågan om var vi som bor i Göteborg bor. Vi bor i Kortedala, men tittar mycket på andra lägenheter just nu. Vi är ju inte desperata, men jag skulle inte ha nåt emot att lämna Kortedala.
Innan jag och min m2b flyttade ihop bodde jag i Kaverös, precis ovanför Högsbo. Han bodde då i Hammarkullen där han är uppvuxen. Det området har ju inte heller världens bästa rykte. Han envisades alltid med att köra mig hem om jag varit där på kvällen. Det var bara på dagtid han kunde gå med på att jag tog vagnen hem.
Snart_FruL:
jag är också uppvuxen i Hammarkullen;) på bredfjällsgatan. vart är din blivande uppvuxen?
Helmborn2B
Tack! Ja tyckte att Myrins va skita bra! ;)
MsNordqvist
Håller med InaHjärtarAdam om Södertälje....Ronna e faktiskt inte kul mera trotts att ja växte upp där. De va väl inte det bästa på 80talet heller men nu händer det saker i var o varannat hus! Många kriminella o sånt. Fornhöjden e inte mycket o ha direkt heller.
Skulle nog också hålla mig till centrum om jag var du eller Södertälje syd, runt den stationen. Östertälje ska man endast bo i om man har hus.
ja bodde där från 6mån-16års ålder....;)
InaHjärtarAdam
Han bodde på Sandeslätt.
MsNordqvist:
Ja det är ju inte direkt gratis att bo där, men så fint det är.. gångavstånd både till havet och golfbanan, så himla fin miljö också.. sukt sukt..
Vad många av oss som bor i göteborgsområdet, va kul! snart dags för en bt-fika då kanske?
Helmborn2B: Ja det var verkligen hur fint som helst där! Kanske nån gång när man blir miljonär, vilket jag inte lär bli på det här jobbet
Kan inte nån av er flytta hit upp så kan vi fika hur ofta som helst?
Helmborn2B: Javisst, vi börjar bli ett gäng nu, så det är väl dags att organisera oss snart :D
Jag kom att tänka på att jag faktiskt aldrig har lagt in någon länk till lokalen vi har tänkt oss, det kanske är någon som är nyfiken ;)
www.dannegarden.se
Brud2008: Åh så fint!
MsNordqvist: Tack, jag är grymt nöjd att vi äntligen har hittat det perfekta stället... alla vet väl hur svårt det kan vara :(