2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Grattis i efterskott snitte!
June20:
Jag bodde i landvetter innan, föredrar lerum mer.. även om man hade väldigt nära till flyget innan.
MsNordqvist:
Lerum är ju en typisk villaort, men det finns ju en del lägenheter också. men mest bostadsrätter då.
Nu ska jag åka till brorsan och hjälpa honom hans bokföring.. jippie vad kul det ska bli.. not.. men vad gör man inte för bror sin..
Helmborn2B: Bor ni i villa, radhus eller lägenhet?
snitte grattis i efterskott :)
älskar klänningen så tack ni som kollat ;)
Tack o Tack :) jag fyllde 22
Jag håller på och kollar tyg till klänningen för fullt, en väninna som jag skulle köpa tyget av hade inte tillräckligt, vet ni nå bra ställe på internet där man kan beställa tyg? och till bra pris? :)
Annars har jag en massa pyssel framför mig,.,. håller på och pysslar på bordsdekorationerna... :)
Bordsdekorationer? Redan?
Tjohej!
Hur har alla det i helgen? Njuter av ledighet tillsammans med vänner och familj kanske?
Själv är jag ensam hemma i helgen, eller ja, jag och katterna är ensamma hemma. Sambon har åkt till Norge med några kompisar för att hälsa på en kompis. Rätt skönt att vara ensam hemma ändå, bara rå om sig själv en stund och göra precis vad som faller en in. Och vad gör jag då? Jo, STÄDAR! Jag som hatar att städa
Vet inte vart det kom ifrån men helt plötsligt kände jag bara att jag skulle passa på att omorganisera och rensa lite här hemma när sambon inte kan lägga sig i
MsNordqvist:
Vi passar bara på att mysa med varandra och lilla vovven. En riktig slappar-helg med andra ord.
Så du är gräsänka i helgen, det kan iof va ganska skönt ibland.
Vi bor förresten i radhus nu, men vi kikar så smått på villa. Hade vart skönt med lite mer plats faktiskt!
Helmborn2B: Kul att nån i tråden lever
Vad är det för vovve ni har?
Jo, det är skönt att vara ensam ett tag, eller ja, det är väl lite bådeoch. Hade väl föredragit att han hade varit borta i veckan istället för på helgen, rent egoistiskt sett Men nu är han påväg hem i alla fall, men kommer antagligen inte förrän imorgon bitti eftersom han nog inte hinner med sista bussen från Umeå.
Vi vill ju också ha större boende, och tittar både på större lägenheter/radhus och villor/gårdar. Men nu vet ju inte alls hur det blir och vad som ska prioriteras eftersom vi inte vet hur det blir med doktorering och så... Nu har han dessutom hittat ett jobb som han jättegärna vill ha - på Scandia i Södertälje - så nu blev det ännu krångligare Men samtidigt så kan vi ju inte leva i framtiden, vi måste ju leva i nuet och se till vad vi behöver nu
Vet inte om jag skrev det förrut men för ca 2v sen hittade jag ett ännu finare spetstyg än det jag planerat att köpa till min kjol.
Det jag hade tänkt att köpa kostade 149/m men nu hade butiken höjt det till 169/m!! Då blev ja inte glad alls eftersom jag hade tänkt ha samma tyg fast i annan färg till bodsdekoration grrrrrrrr hade kostat grymt mera...bara en 10-20kr gör stor skillnad ju.
Som tur var det nya tyget som jag hittade ännu billigare 132/m samt 5ggr snyggare, så jag gick hem o kände mig nöjd. :D :D
Jag skulle också titta efter i andra butiker efter billigt fodertyg till kjolen så jag köpte inte spetsen direkt. I nästa butik hittade jag fodertyg för endast 35/m!!!!!!!!!!! :O Tala om glad.....sen så gick ja runt lite till o titta där inne tänk om jag hittade mera kul om dem var så billiga ;)....och så hittade jag det nya tyget här med och ÄNNU billigare 129/m tom!!!! WOOOOOOOOOOW!!! :D *big smile*
Ja köpte det direkt både foder o spets.
Det enda som är synd nu är att jag inte kunde hitta samma sorts spets i den andra färgen till borden :/ så fortf lite problem på det hörnet.
Ingen som sett svart spetstyg med typ blomdekoration i tyget för max 75/m? gärna billigare?
Behöver ju inte matcha min kjol i samma sorts blommor.
MsNordqvist:
ta ni o flytta hit till södertälje!! här bor ju jaaag! så kan vi fika och sånt!