• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • 1111

Brud 2008:

Hur långt har ni kommit i planeringen?

• Brud 2008

MsNordqvist: Javisst, jag är imponerad :)

1111: Vi har det mesta klart i huvudet ungefär hur vi vill ha det... Lokalen är bestämd och jag har precis valt ut ring. Hur går det för er?

• Pumpkin

Brud 2008: Vad blir det för ring?

• 1111

Brud 2008:

Vi har bokat kyrka, lokal, band.

Resten tar vi nästa år...

Ja vad ska du ha för ring?

• Helmborn2B

1111:

Vilken framförhållning du har, va kul! Ligger i valet och kvalet mellan olika lokaler, annars hade jag nog också bokat lokal iaf vid det här laget... börjar bli lite stressad.

Vad tror ni tjejer förresten om att ha skaldjursplatå som "huvudrätt"? Då har man också tillbehör som patéer, massa ostar, bröd & baguetter, löjrom, sallader, avokado, sparris mm... Eller blir det konstigt tro? Bara en tanke som jag fick.

• Pumpkin

Helmborn2B: Åååh, låter mums tycker jag!

Varför känner ni er stressade? Här är vi inte stressade, vi har ju GOD framförhållning. Den enda jag börjar känna mig stressad över är att börja spara pengar...

• Helmborn2B

MsNordqvist:
    Det är en sån himla åtgång på lokalerna här i gbg så det gäller verkligen att vara tidigt ute. Min vännina som gifter sig i augusti nästa lokal bokade sin lokal för några veckor sen och då fick hon inte ens den helgen hon ville ha från början för hela sommaren var i princip full!

Va bra att du tycker skaldjursplatån låter bra.. nu kanske man ska lägga fram idén för gubben också. Frågan är bara vad man ska ha för förrätt till det tro?!

• Pumpkin

Helmborn2B: Just ja, ni ska ju gifta er i Göteborg OCH på sommaren. I Härjedalen/Jämtland mitt i vintern är det lite lugnare

Med skaldjur till "varmrätt" så kanske någon typ av Toast Skagen eller så skulle vara lämpligt som förrätt? Eller kanske någon liten soppa eller så?

• blivandefruandersson08

fått hem min klänning idag :D

• Pumpkin

blivandefruandersson08: Oh, du måste lägga in en bild så vi får se!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4