2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Tackar!
Vi ska gifta oss 9 augusti i Lund. Det väsentliga d v s lokal, kyrka, band är bokat
MsNordqvist:
Det går bättre när jag ska infoga bilder på andra sidor, men det är just bilden som syns på alla sidor som krånglar. Hur gjorde du förresten med bilderna i "om oss" för att få dom där ni har dom? Suck va jobbigt det var med den sidan, kan de inte använda riktiga editorer istället för den versionen de har nu...
Helmborn2B: På Om oss-sidan och V.I.P gick det att välja om man ville ha bilden till vänster eller höger, om man ville ha ram eller inte. Får du inte upp dom alternativen?
MsNordqvist: Jo det fick jag, men vilket alternativ tog du för att få dom brevid texten om dig och din kille? Dvs inte längst upp eller ner utan mitt i texten typ..?
MsNordqvist: Nu gjorde jag på ett annat sätt, ska se om det funkar nu..
Right aligned valde jag på mig till exempel
MsNordqvist: Jaaa! nu funkar äntligen dom bilderna iaf! Hade lagt all text i ett avsnitt så bilden hamnade ju inte där dom skulle, men nu är del löst.. nu är det bara den andra dumma bilden som inte vill.. vill inte ha den fula bilden med de gula rosorna på varje sida..
Helmborn2B: Haha, jag ville inte heller ha den där fula gula bilden
Nu slutar jag för idag, så nu ska jag ut på stan och njuta lite av att jag fått pengar idag - ska köpa en bolero och sen titta på julgardiner!
1111: välkommen hit, som MsNordqvist sa så är jag från Trelleborg. Vi gifter oss 20/6 :)
Vilket minne man har