2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Hallå tjejer! Hoppas ni haft en bra helg!
En liten fråga till er som har weddingannonuncer, hade ni problem med att ladda upp en bild till er välkomstsida? Först står det att jag ska göra bilden kvadratisk, men när jag gjort det så funkar det ändå inte. Vad gör jag för fel tro?! blir så himlars irriterad...
Helmborn2B: Jo tack, har haft en jättetrevlig helg! Min bästa väninna och tillika tärna har varit här i helgen så vi har mest bara umgåtts och pratat strunt!
M2B har dessutom mer eller mindre bestämt sig för att doktorera, så nu ska han börja kolla upp med sitt jobb och dom högskolor han skulle kunna tänka sig - så det är mycket möjligt att vi kommer flytta lååångt inom ett-två år, Chalmers, LTH eller KTH hade han tänkt sig tydligen
Jag har inte haft några problem alls med att ladda upp bilder, och det är väl nästan det enda jag inte haft problem med på den där sidan
Helmborn2B
kan det vara formatet på bilden? typ om det e jpg eller annat namn på den?...nåt som jag upptäckt med andra sidor.
Hej!
Är ny här! Finns det någon från Skåne som skall gifta sig 2008?
1111
japp det finns någon vet jag men tyvärr inte jag för jag är i GBG men vill önska dig välkomen ändå!
1111: Jag tror Brud 2008 är från Trelleborg eller nått sånt
Välkommen förresten! När stundar bröllopet?
1111 välkommen är inte från skåne jag heller men kul att fler hittat hit ändå.
MsNordqvist:
Va kul att han bestämt sig för det. Tänk om du blir göteborgsbo!
Blir så vansinig på sidan, funkar inte fastän jag förminskat, bytt storlek osv på bilden.. morr.. stod det att du var tvungen att göra bilden fyrkantig eller laddade du bara upp första bilden utan problem?
June20:
Har försökt med både jpeg samt bitmappsfiler.. funkar inte ändå.. får försöka med ytterligare format kanske.
1111:
Välkommen till tråden!
Helmborn2B: Men vad knasigt! För mig var det bara att ladda upp första bästa bild, utan problem.
Ja, det känns jättespännande att han kommit fram till att han ska doktorera. Förhoppningsvis så står företaget bakom honom och har honom som industridoktorand, då betalar dom lön under tiden och han kan gå tillbaka dit sen. Då har man i alla fall den tryggheten medans man provar vingarna på annan ort Hoppas hoppas att det blir av, skulle jättegärna prova att bo nån annanstans med honom, gärna närmare familjen (vilket det blir oavsett vart vi flyttar typ
)