2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
InaHjärtarAdam: Jag önskar att jag kunde titta allvarligt på nånting, men med en M2B som inte ens kan bestämma sig för om han ska ha gråa eller svarta sockar på sig så är det lite svårt
www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp&service=hemnettodn&caller=main&area=14&kommun=238&url=www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/ ta o köp den här! då blir vi grannar :D
oj förlåt att länken blev så lång... hehe..
InaHjärtarAdam: Den där länken funkar inte. Gå in på "Tipsa en vän" uppe i högra hörnet när du är inne på lägenheten och kopiera länken där
www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3 så, funkar det nu?
InaHjärtarAdam: Ja nu funkar det Ska vi bo i en etta jag och M2B och två katter?!
ja ni får tränga ihop er för jag vill ha trevliga grannar att umgås med!! :D
Jag och min m2b ska bo i en 1a första åren! MYSIGT!
drömbrud:
första åren funkar det bra! jag lovar att det är bra för förhållandet att bo trångt en tid, det gör att man lär sig att ta hänsyn till varandra och man blir mer "sammankörda" tror jag.
hur ska ni göra, har ni en lägenhet som ni flyttar in i på en gång då efter bröllopet eller ska ni bo hemma hos era föräldrar ett tag?
Aaaaldrig att jag tränger in mig i en etta med min sambo och två katter! Jag håller ju på att klättra på väggarna i vår tvåa!