2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Tack MsNordqvist
Oj vad ni skriver, vad kul :)
MsNordqvist: Lägenheten är 56 kvm tror jag, så det är ju stort för att vara en etta, och sätter man ett tjockt skynke mellan rummet och sovalkoven blir det nästan som ett eget rum :D :D
Jag måste ju lägga till mig på listan också, jag som älskar sånt :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008.
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008.
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008.
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~
Brud 2008: Haha, det är ju större än vår 2a!
MsNordqvist: Haha, jo det är ganska stort... Synd bara att det inte är ett riktigt sovrum, men med det läget kan man ta det :)
Hej tjejer! vad roligt att så många skriver :)
Vad kul det är att läsa när ni diskuterar flytt och så... jag och min sambo flyttade ju i våras om ni kommer ihåg mitt tjat... :) hihi vi har iallfall börjat få ordning ordentligt och nu.... har mina föräldrar flyttat till samma gata :D hahaha de tyckte området var så fint! så akta er för att flytta fööör bra... närå jag bara skojjar de frågade först... och jag tycker det är roligt att ha de så nära faktiskt... de är mycket bra hundvakter,.. :)
Åh vet ni vad jag ska göra nu brudar? Jag ska krypa ner i sängen med Martha Stewart Weddings och Wedding Ideas som jag fick med posten idag!
Natti natti!
snitte:
Vi bor 100 meter från mina svärföräldrar, himla praktiskt faktiskt som du sa när man behöver hundvakt. Vad har ni för vovve då?
MsNordqvist:
Åhhh Martha Stewart Weddings är min favorit... så himla mycket fint! måste nog åka in till stan och köpa den
imorgon.
Natti natti tjejer!
MsNordqvist
Hon hade ett par fina tårtor ialf på websidan såg jag. Visste inte att hon hade en tidning men det förvånar mig inte heller. Tycker hon har bra tips om saker o så men verkar lite "överlägsen" när hon pratar om matlagning framför sina gäster o visar att hon kan alla franska orden på allt samt så e hon lite sömnig o lyssna på hehehe...vet inte känns lite flummig som hon inte vet vart kameran e o så...men men hon gör skit fin mat o tårtor speciellt korgtårtorna.
Helmborn2B: Jag tog med mig tidningen till jobbet idag också - har varit så lugnt och tråkigt dom senaste dagarna
June20: Jag gillar faktiskt Martha, hon är kunnig och påhittig och allt sånt där
Fick förresten hem Lilly's katalog i måndags - oooh så mycket fint!