• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Helmborn2B

MsNordqvist: Haha katteri.. va gulligt det lät!

• Pumpkin

Helmborn2B: Det heter ju så!

• Maggies

Jag är lite nyfiken...
    drömbrud: Vad har ni beställt för ringar?

• Snitte- 5/7-2008

Hej på er vad kul att många är i gång med förlovningarna...!! att sitta och prova ringmått var ju jätte kul :) vi satt tillsammans och provade flera dar... :) hihihi

Helmborn2B: Vi har en liten Jackrussel tik vid nman Zelda.... :) helt underbar liten sötnos!! :)

• Pumpkin

snitte: Åh, jag vill också ha en Jack Russell! Och en Australian Shepherd. Och en Berner Sennen. Och en... Och en... Och en...

• InaHjärtarAdam

MsNordqvist:

jag tror att det beror på att han har två minuters gångavstånd till jobbet från här där vi bor nu, plus att han kommer ifrån järna från början och tycker att det är lite sådär jobbigt att flytta tillbaka på något vis..
    jag är fast besluten om att bo lantligt så den diskussionen är inte slut ännu:D
    förresten så är australian shepherd ofta en jättefin ras. min moster har en blue merletik som heter selma. jättefin (fast busig) jag har ledproblem så en stor hund (eller en hund över tio kg) är inte att tänka på för oss. lite sorglit eftersom vi båda verkligen drömmer om en new foundland... vi ska inte köpa hund än på typ fem år men när vi gör det blir det kanske en bostonterrier, jack russel, eller en CAVALIER om jag får välja!! har haft en och jag är fast med den rasen. min barndomshund timothy var sååå fin!

• Helmborn2B

snitte:
    Zelda, va sött namn! Jack Russel är en himla gullig ras. Vi har också en liten tjej här hemma.. en liten tjej som väger 40 kg.. men hon är som vår lilla bebis!

• June20

InaHjärtarAdam

Kan ni inte ta Nykvarn eller längre ut förbi Lina Hage då? Det e ju rätt "lantigt" bort förbi (alltså nåra km) Lina :D Min mamma hittade ett jättefint hus där en gång som hon ville köpa men det slutade med en lägenhet som va alldeles för dyr :/ hmmm typ granne med Södertälje bron men det var antagligen pga hon hade 2min till jobbet då -Sjukan- hehehe...
    Föresten Mariefred e ju INTE fel på direkt heller :D jag ÄLSKAR Gripsholm o där omkring så himmla mysigt med tåget o båtarna ju.

• Pumpkin

InaHjärtarAdam: Jo, Aussies är riktigt fina och trevliga hundar. En väninna till mig har precis skaffat sig en liten tik - Gucci heter hon - och hon är helt underbar!

Den enda "lilla" rasen jag kan tänka mig är Jack Russell, annars ska det vara en REJÄL hund a'la Helmborns 40kgs klump

• Helmborn2B

MsNordqvist:
    haha 40 kilos klump! ändå tycker vi att hon är jätte liten! man behöver iaf inte känna sig rädd när man går ut och går med Stella, och det är inte ofta man som tjej kan säga så. har aldrig känt mig så trygg som när jag har henne med mig.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4