2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Aah, det känns ju lite läskigt, jag kommer slita upp paketet när de kommer! (fast igentligen måste jag vänta tills jag träffar min m2b
)
Nej vi har inte designat dem själva..
Det är bara "vanliga" guldringar...
www.schalins.se/uploaded_files/big_20060224092944233-7_01_c.jpg
Till vigselring ska jag ha samma fast i vitt guld
http://www.schalins.se/show_item.asp?itemID=28#
med den här som morgongåva imellan
www.handsweden.se/Bilder/Produkter/elina15.jpg
MsNordqvist
Du vet ju att det skrer inom 1 månad iaf.. Jag vet.. Igenting...
drömbrud:
Va fina dom var! får ni dom på posten eller? då skulle jag aldrig kunna hålla mig! vi åkte sån tur va in till juveleraren som gjorde våra och hämtade dom..
En liten fundering bara... när ska man börja boka grejer egentligen. funderar på att börja i jan-feb, då är det ju 1½ år kvar. klänning börjar jag nog kolla på i augusti.hur ska ni göra tjejer?
drömbrud: Det vet jag ju inte alls, jag vet ju ingenting!
Helmborn2B: Om ni vet vad ni vill ha är det väl bara bra att boka så tidigt man kan för att vara säker på att få det man vill ha på rätt datum. Vi försökte boka men det gick inte förrän typ i februari på lokalen och september i kyrkan...
Helmborn2B: Jag tänker börja boka så fort vi har satt ringarna på fingrarna och bestämt datum Jag tycker du kan boka så fort det bara går, men det verkar ju som att många har en gräns på typ 1 år innan, så det gäller att hålla koll på datumen.
Alltså ibland gör min sambo mig VÄLDIGT förvirrad. Ett tag nu så har vi varit överens om att hitta större bostad, hus eller lägenhet har inte spelat nån roll. Sen så kom ju det här jobbet i Södertälje, men det skulle han ju först inte söka. Sen så skulle han söka det, men visste inte om han skulle tacka ja om han fick det. Men idag när vi skulle på husvisning så frågade jag honom "Är vi verkligen intresserade av huset?" och vad får jag till svar? JO! "Nej, det är vi väl inte, vi ska ju flytta härifrån!?"
MsNordqvist oj jobbigt du har det med förrviringen stackarn .
MsNordqvist
jag har för mig att di kille sa det
Kanske va nån annan.. Fö´låt mig damen
Vi kommer börja "hårdplanera" i Januari, ett år innan vigseln, då är de t mera "tillåtet" att planerera...
drömbrud:
det var nog jag som sa det där om att jag kommer bli friad till inom en månad :D och nu är det tillome ännu mindre dagar kvar än sist jag frågade. weeeiii!!
Jaaa!! Det avr d det!! hahaha, man kan ju inte hålla koll på alla
Lääängtar efter mina ringar, de kommer bli såååå fina!
Och på frdag kväll...
Fattar ni at jg ska gå runt med ringpaketet HELA Fredagen ända fram till 18 tiden då jag och min 2b ska ses och öppna paketet tillsamsn...
Om jag lyckas att inte kika...
Heheh..