2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Tror jag måste byta till en storlek större, eller krymper fingrarna när man går ner i vikt oxå?
MrsNyberg2B: Morgongåvan ges normalt på morgonen efter bröllopet
drömbrud: Haha, du klarade inte av det alltså Skulle inte jag heller ha gjort
drömbrud: Jo, fingrarna brukar krympa lite om man går ner i vikt.
Hoppas dem gör det, annars måste jag skicka tillbaka min ring...
De siter ju bra, men det blir liksom fult.. "klämt fett" eller va man ska säga...
drömbrud:
varför skulle det vara helt fel ring, trivs du inte med den? frågan angående storleken är nog om du inte ska byta den iaf.. om den nästan sitter för tajt nu, så tror jag inte det kommer funka så bra när du blir varm och fingrarna svullnar.. bara en liten tanke, vet själv vilken skillnad det kan vara på fingarna ibland.
Brud 2008:
Hihi, ja, det där med diamanter är ju också nåt man måste tänka på. Jag tror inte jag vill ha några stenar alls i vigselringen, dels så blir det i så fall jättesmå, dels så tycker jag det räcker med släta ringar.
drömbrud:
Ja, när man går ner i vikt blir fingrarna också mindre. Så om du planerar det, kanske det är värt att vänta och se hur det blir med ringen. Fingrarna sväller ju också en del när det är varmt. Min ring sitter perfekt nu, men det är ju rätt kallt nu, så jag funderar lite över hur det blir till sommaren. Äh, det blir nog bra.
joylinn.blogg.se/images/ring_1164210528.jpg
Såhär ser det ut.. Lyckades lägga upp en bild på min gamla blogg och publisera..
Får väl förstora den i sommar då kasnke...
Jamen, det där ser ju helt okej ut, tycker jag. Ja, kanske du får göra det.