• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Maggies

drömbrud: Förresten, visst var det du som hade en hemsida också? Har varit och titta lite där förut, men hittar inte tillbaks...

• Brud 2008

Lucy_: Jag hade absolut inte tänkt ha några diamanter från början, men så blev jag förälskad i en ring med små över hela... De är iofs bara 0,02, men eftersom ringen är kupad måste jag ändå ha 4 mm brett...

• Maggies

Brud 2008: Åh, det skulle jag också kunna tänka mig. Med massa små... Tur det är ett tag kvar man kan fundera på.

• drömbrud

Neeh, jag får nog förstra den ändå...

Känns inte bra

Men! Det gär inget, de har så snabb leverans så de tar nog bara ett par veckor så harjag rätt ring!

• Helmborn2B

drömbrud: ni har inte gravyr än i då misstänker jag?

• Maggies

Jag ska lämna ett gästboksinlägg så småningom. Såg att man var tvungen att lämna e-mailadress. Vill gärna vara lite anonym tillsvidare. Men jag kan ju säga här vilken fin sida ni har! Ska bli så kul att få till en egen sida!

• drömbrud

Neeh, tog de säkra före de osäkra..

Ingen gravyr än..

Kan kanske passa på att skicka med min killes ring oxå och göra gravyren på en gång..

Slipper vi gå till en lokal guldsmed och göra det sedan när vi förovat oss..

Han säger att han "nästan" har bestämt datum

• drömbrud

Jasså, måste man!? Konstigt..

Då behöver du inte skriva

Tack så mkt

• Maggies

Ja, det måste man tydligen.

Vi har inte heller gravyr i våra ringar än, eftersom vi inte visste när det hela skulle bli av. Men nu är det nog dags att få dem graverade!

Så kul att datum "nästan" är bestämt.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4