• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Maggies

Haha, inte? Jamen, då blir det här det ultimata provet då!

• InaHjärtarAdam

Lucy_:

jag är som du med ringar.. mina ringar kommer bli 5mm totalt och det tycker jag är max!! jag hade världens problem att hitta tunna ringar för alla är ju så breda!

• Maggies

InaHjärtarAdam:
    Mina blir 10 mm totalt, känns faktiskt bra. De är inte så höga heller, så de blir inte i vägen. Jag kan tro att det var svårt att hitta så smala ringar! Det verkar vara väldigt mycket brett nu.

• drömbrud

Jag har hämtat paketet nu!

Jag klarade inte av att inte öppna och testa!!!

DE VAR SÅÅÅÅ FINA!!!

Fast min sitter lite tajt.. Men jag tror inte det gör ngt...

• June2008

MsNordqvist

Hon satte ju upp 3länkar till 3 olika ringar :P hehehe sista va ju morrongåvan.

drömbrud
    jo det e ju ifs smart...och spec om du vill ha alla tre på samma finger så är det ju praktiskt o planera in tjocklek o form redan nu ;) Tror det blir fint med den i metten faktiskt så är den också skyddad av dem andra lite pga den har en sten.

Jag tror inte jag vill veta vad jag får i morrongåva....vi velar (läs jag) om vi ska ha morrongåva el ej eftersom våran budjet redan passerat vad JAG vill att den ska vara...men han vill gärna köpa. Får säga att jag vill ha en ring ja med då isfl för ja tycker det e så tråkigt med örhängen...ialf om dem är i guld/dylikt för vi går inte på fest så ofta precis så dem kommer ligga i en låda. :( Kan ha den ringen på andra handen kanske. Ett armband e inte helt fel heller förstås.
    Men vem vet han kanske köper en Xbox! han hotar med det ibland...:P ja som inte ens klarar av Sega igelkotten...knappt SuperMarios när dem va!!?? OJ vad gammal man blev.

• MrsNyberg2B

drömbrud - jag tycker kombinationen var jättesnygg!

Morgongåva har jag inte tänkt på - eller, jag erkänner, jag har tänkt på det men inte sagt något till blivande, skulle vara roligt om han kunde ta upp någonting själv.. :-P (fast han tycker ju det är så lång tid kvar , om jag känner honom rätt så lär det väl bli tidigast veckan innan). Men hur är det egentligen? Morgongåvan - är det på bröllopsdagen eller dagen efter???

Boka har jag tänkt börja med ungefär ett år innan, då känns det som det är läge att verkligen börja planera, det känns svårt att planera så mycket när man inte vet vart man ska vara...

• InaHjärtarAdam

drömbrud:

snäääälla, kan vi inte få se en bild med alla ringarna på tillsammans???

• Brud 2008

Lucy_: Jag tycker också att det blir så brett med 1 cm... Min fästman valde ut förlovningsringarna som är 4 mm, och när jag provar hans tillsammans med min ser det så brett ut... men man vänjer sig säkert, jag har aldrig haft ring innan. Och jag tycker att det ser konstigt ut att ha en mycket smalare vigselring, plus att det inte får plats så stora diamanter som jag vill ha då :D

• drömbrud

InaHjärtarAdam
    Har tyvärr ingen bild med alla tillsammans.. Du får vänta 1år och 2 månader så ska u få se på massa bilder!

Sitter med ringen på nu!! Hihihih

Känns ovant.. Ska ta av den, börjar få ångest att jag valt fel ring...!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4