2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
drömbrud
så du vet redan vad du ska få i morrongåva? är inte det lite tråkigt det ska väl vara en överraskning? :/
June2008: Morgongåva? Det är ju förlovningsringarna till drömbrud och hennes kille som kommer på fredag
drömbrud: Inte lätt att vara ung och senil
Nej nej...
Förlovningsringarna kommer på fredag (2dagar kvar)...
Men den där ringen som heter "elina" från Hand (kommer kanske gå till en annan guldsmed och få den nätan lika fast billigare)den ska jag få som morgongåva.. Redan bestämt.. Lika bra annars köper min kille ngt som jag absolut inte vill ha och tvingas bära det resten av livet... hihi.. Sen kommer det bli en superfin kombination med alla.. Men på bröllopsdagen blir de ju ingen 3e ring, bara de 2 släta..
Hej hej,
är inne och tjuvkikar här igen.
Jag kan väl presentera mig lite... är nyförlovad och kommer anagligen att gifta mig nångång under 2008, sommar eller vinter, jag vet inte. Vi har inte börjat planera så mycket, men det är kul att vara här och titta runt ändå.
drömbrud: låter som att det blir en helfin kombination!
På tal om ringar, jag blir så ledsen när ringen blir repig, men det är väl det den blir antar jag. Nä, nu ska jag se allt det positiva i det här. Tänk att vi ska gifta oss tjejer!
vad önskar ni andra er i morgongåva?
jag har noll aning om vad jag ska önska mej och vad adam tänker på att ge mig. jag har gjort honom uppmärksam iallafall på att man ska ge morgongåva;) han hade ingen aning om det innan.
Lucy_: Kul att du har svårt för att hålla dig borta Har ni pratat om att bestämma ett datum eller?
InaHjärtarAdam: Har faktiskt ingen som helst aning om vad jag ska önska mig i morgongåva. En hund kanske?
MsNordqvist: Haha, ja. Vi pratar om datum, men det blir nog inte bestämt på ett bra tag.
InaHjärtarAdam: Hm, morgongåva. Nä, så långt har jag inte hunnit i tankarna.
Ringarna kom nu på posten!!!
Men jag kan inte hämta ut dem än
Ska betala där i butik 7746 kronor och jag har bara 7200 nu sparade (trodde man kunde betala hemma via internet) och sen har jag 500 att leva på fram till nästa lön...
men de kanske jag klarar! Jag har ju mat och sånt och det är ju snart lön!!!
SKa jag hämta dem nu tycker ni?
Nu har jag 7838 spänn
Och de kostar 7746
Då har ja 92 kronor kvar...
Jag har mat och allt hemma för resten av veckan...
Ska jag?? SKa jag!?
Jag kommer inte kunna lämna paketet orört tills på fredag!