2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Hehe, när fölovade ni er Lucy?
drömbrud:
Åh, ser att du vill bli barnmorska! Det funderar jag också lite på. Får ser hur det blir med den saken.
Vi förlovade oss 11 november. I år alltså.
Japp! Det är det jag vill bli.. Men måste först in på sjuksköteutbildningen!
Ååh, inte så länge sedan!!!
Grattis!!
va har du för ring?
drömbrud
jag märkte det med bredden ialf eftersom jag har rätt små händer o därav korta fingar. Samt så fick jag öka storleken på själv insidan eftersom man blir så svullen på sommaren! Fick öka min ordinarie stlk med en halv men nu på vinern är den lite för stor så får gå med den på höger för tillfället :/ jobbigt men men....får leka "norrman" då under vintern.
drömbrud:
ja det var ju smart att vänta med gravyren! min m2b lät gravera dem med en gång eftersom han redan hade bestämt datum. det som är sjukt är ju att den ringen som de hade gjort till mig först hade de ju graverat i.. men när jag vägrade ta emot den så slipade de bort gravyren och sålde den till en annan.. så konstig känsla att veta att det är någon annan tjej som går runt med min fd. ring!
Ni som har Weddingannouncer tex drömbrud
Har ni bara fyllt i orden på svenska för tex "om oss" istl för på engelska?
Jag fick för mig att det fanns en knapp man kunde välja språk på sidan....eller har ja fel? så man bara ändrar själv alla rubrikerna?
Här har ni våran!
camilla-anders.weddingannouncer.com/welcome.html
June2008:
Du kan bara döpa om rubrikerna, gå in på my pages tror jag så kan du ändra dom där.
Okej nu har ja testat lite med rubrikerna men hur får man bort dem som man inte behöver? den ville inte radera rubriknamnen...
ok verkar hittat typ som här på BT med alla kryssen
har för mig att det finns en röd symbol som du kan trycka på vid varje rubrik om du går in på my pages... då publiceras inte den sidan.