• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Skulle vara så mysigt att vakna upp på julaftonsmorgon med en ring framför ögonen och sen fortsätta att ligga och mysa en stund för att sen gå upp och möta familjen med ett stort busigt leende

• MrsNyberg2B

På tal om jul... Vart firar ni jul? Firar ni tillsammans med blivande eller utan?

• InaHjärtarAdam

MsNordqvist:
    hehee :D

MrsNyberg2B:
    vi firar tillsammans min sambo och jag, hos mina föräldrar i göteborg. där kommer också mina syskon och reras familjer att vara.

• Pumpkin

MrsNyberg2B: Vi ska faktiskt fira tillsammans i år, hos mina morföräldrar med hela min familj. Ska bli sååå mysigt!

• Pumpkin

InaHjärtarAdam: Jag bara fortsätter hitta fina lägenheter i Södertälje! Kanske är rätt bra där ändå

• MrsNyberg2B

MsNordqvist - då tror jag absolut att det blir på julafton för din/er del... :D

• Pumpkin

MrsNyberg2B: Man kan ju alltid hoppas Men som tidigare sagts - just nu skiter jag i vilken dag, bara det blir SNART!

Jag sa till min sambo igår att jag ibland får så dåligt samvete för att jag ena sekunden tjatar om förlovningsringar och andra sekunden klagar jag på att vi har så lite pengar. "Men", sa jag, "när jag tänker på att du köpt en dator för 15000kr så går den känslan över"

• Helmborn2B

Så mysigt att vara i förlovningstagen, vad roligt för er! Vi firar "snart" 1-årig förlovningsdag, 11/2.
    Det var faktiskt gubben min som tog upp hela grejen med förlovning, (även fast jag självklart hade gått och drömt ett tag förstås .) Så gulligt.. han var ganska redigt nervös både när han fråga om jag skulle kunna tänka mig att förlova mig med honom och sen när han väl gjorde det. Eller för att vara ordagrann när han fråga första gången "vad skulle du svara om jag frågade dig om du vill förlova dig med mig?" Och jag svarade med att rycka på axlarna och säga "jag vet inte"!!! haha.. trodde ju att han drev med mig eller kollade mig på nått vis så jag tänkte att så lätt ska han minsann inte få det.. hihi!

• Helmborn2B

Kan ju tillägga att hans själförtroende fick sig en rejäl törn efter han frågade mig.. fick peppa upp honom tills han vågade fråga igen, sen bar det äntligen iväg för att kolla på ringar! Och så fick jag en tid därefter mitt frieri.

• Pumpkin

Helmborn2B: Hehe, jag lite måste dom ju få kämpa

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4