• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Jo det kan vara väldans svårt att hitta rätt lokal. Jag har ju hittat den - men priset är väl inte direkt det rätta

• Brud 2008

Nej, det är ju det stora problemet... vi vill ha en lyxig känsla i lokalen och då blir det ju inte billigt direkt...

• Pumpkin

Brud2008: Fast jag tyckte det var ganska bra pris på det där stället som ni sett ut

• Brud 2008

Jovisst, det är ett bra pris om man jämför med andra liknande ställen, men det är ju mycket pengar ändå. Men jag är nöjd iaf, ibland lönar det sig att leta i mindre städer antar jag :)

• Pumpkin

Brud 2008: Stället jag vill vara på kostar 1500kr/pers!

• Brud 2008

Ja, det är ju inte så man kan slänga upp så mycket pengar utan vidare om man säger så :O Vad är det för ställe du har tittat på?

• Pumpkin

Brud 2008: Njae, speciellt inte eftersom dom har minimikrav på 50pers för att det priset ska gälla

www.storhogna.se

Det ligger i Härjedalen där jag är uppväxt, det är en så otroligt läcker anläggning!

• Brud 2008

Jag håller med om att det var fantastiskt fint... tänk ett vinterbröllop med massor av tända ljus och snö...
    Jag hittade också mitt drömställe, kronovalls slott, men de tog typ 1700 per person har jag för mig, så det fick vi glömma rätt snabbt

• Pumpkin

Jag har fortfarande inte gett upp det där stället, hoppas på att kunna deala till mig bättre pris när vi väl sätter igång

• Pumpkin

Oj vad lugnt det är här då

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4