• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Det var ingen dum idé! Fast jag har än så länge inte hunnit prata sönder mina vänner ang. bröllopet. Jag har nästan hållt det lite hemligt fastän det inte är hemligt! Hihi! Lite som att jag velat suga lite på karamellen först!

• Snart_FruL

Jag har inte heller hunnit prata sönder mina närstående, men är rädd för att göra det. Det känns som att det enda som finns i mitt huvud nu är bröllop, bröllopsplanering, bröllopsdrömmar, bröllopsfantasier, bröllopsdetaljer m.m

• TezzAmore

Jag kan inte annat än att hålla med! Jag känner nästan att jag behöver ta semester från BT! Haha!

• Snart_FruL

Just det glömde ju säga att fika alltid är trevligt. Fast jag får bara dricka kaffe eller te just nu, för jag måste akut gå ner massor i vikt.

• Fröken Malm

Hej tjejer!

Mina vänner är nog trötta på bröllopssnack, men jag och en väninna har kommit överens om att jag får prata så mycket bröllop jag vill utan att hon tröttnar i utbyte mot att hon får snacka bebis, eftersom hon är gravid! Haha! Bra deal va´?

Skulle vara trevligt med en fika!

• Moa*

Hej!
    Jag gifter mig om 9 dagar så en fika hade suttit fint för att lugna nerverna.
    När är det dags?

Super kul idé!

• Ab fab

Ja va kul att ni verkar sugna på fika. Är det någon som har ett förslag på dag, tid o plats.

Hinner vi inte före Moas dag kanske du kan ge oss goda råd efteråt

• Fluffbullarna

Jag är också fikasugen! Vi har precis börjat planera så det kan vara kul att få tips från såna som har kommit längre.

• Brud 2008

Jag hänger gärna med på en fika, fast jag har nästan två år kvar börjar folk tröttna på mitt bröllopsplanerande ;) Jag vet inte när jag kommer att ha möjlighet att komma bara, men det kanske blir fler gånger :)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?