• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

jag stör mig mest på rynkan vid munnen, för det ser ut som att man är skitsur och lite vind och sned. Dem vid ögonen gör bara att jag ser glad ut.

Tur att man inte röker och får sån där r*vhålsmun! PWAAHAHAHAHAHA!!!

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

Jag är rädd för alla sorters kemikalier och tillsatser.. men botox kommer jag nog spruta in om jag kommer se trött och hängig ut pga rynkor.

Min gamla mormor har det i sina ögon för hon får tics annars, så därför tänker jag att det inte kan vara så farligt..

nej förresten, det är inget jag funderar på men jag har alltid tänkt att jag vill hålla mig fräsch och se sund ut även fast man kommer upp i ålder liksom. Annars har jag nog lätt att falla dit när man sitter där med barn och hus och make att bara sluta bry sig och bli tjock och grå. VILL INTE!

• Jamsan

hahaha ja r*vhålsmunnen är man ju glad att man slipper

• nenne78

jag vet ju att jag är lat av naturen när jag är hemma, så min stora skräck är att så fort jag blir gravid (det här är en domedagsprofetia), åker alla jenas bort och jag kommer bara använda mjukisbyxor, urtvättade t-shirts med "mallorca -94" tryck, tofs uppsatt mitt på huvet (för att det syns minst att det är så otvättat då), ingen mascara (då ser jag dessutom ut som Boris Becker), tuggandes på en muffins som jag KÖPT. AAAAh arma värld!!!

• Jamsan

Nenne- DÄR SATT DEN HAHAHAHAA
    precis mina tankar, kände redan nu igen mig i beskrivningen och vad skulle det då inte kunna sluta HJÄÄÄÄÄLP....

..botox nästa! Förresten får jag ofta höra att jag är lik Carola så jag får väl följa hennes fotspår

• viktualia

Nenne! Det är mitt skräckscenario också.. men eftersom jag bara äger ett par byxor som skulle kunna kallas mysbyxor och ALDRIG går omkring med dem hemma om jag inte är sjuk.... så är kanske inte risken så hög... och Japp! Makens och mina goskvällar i soffan sker med jeans och inte mysbyxor!

• nenne78

Carola är ju snygg - det är inte Boris Becker...

• nenne78

haha makens och mina myskvällar i soffan (dvs alla vardagskvällar...redan där white trash varning!) sker UTAN byxor, eftersom det blir så stelt och trångt (åt magen). Mi ligger sked under en filt och tittar på sporten. Superromantiskt! längtar redan hem!!! *tindrar med ögonen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......