• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jamsan

tack tack igen...

jag kan inte fatta att jag trodde jag gick säkert. det är just därför jag blev så chockad och ledsen nu. Alla här har ju undrat och jag har bara svarat jooo men jag kommer nog få stanna. men vad fel jag hade. Jag ska skicka iväg ett mail till en kille som slutade här för ett tag sen, han har velat få över mig till hans bilmärke. kanske att han har nåt..
    sen ska jag väl se om bemanningsbyrån har några uppdrag. men det känns så trist att börja om från början känns det som och gå ner i lön och allt

det allra värsta är nog att vi ska gifta oss nästa sommar och jag blir orolig för ekonomin

• nenne78

ring den killen NU! Låter som ett bra löfte, om inte nu så kanske längre fram i vår? *hoppas hoppas*

• Telemarkgrrl

Enkäten....

*sminkar du dig till vardags?
    Nä, aldrig, jag tål inte smink.

*om ja, finns det ngt tillfälle då du absolut itne kan vara osminkad?
    Mitt bröllop.

*vad i din sminkväska klarar du dig inte utan och varför?
    Hmm, jag har ju knappt nån men jag skulle nog säga ögonskuggan.

*har du speciella jobbkläder? klädkod*
    Nä, inga särskilda kläder på jobbet. Går i allt från jeans och gympadojjor till kavaj och stövlar.

*vad skulle du aldrig sätta på dig?
    Kopierar ballongkjol och brett resårskärp från Nenne och lägger till pumps själv.

*vad är ditt favoritplagg?
    Kavajer i alla färger och former. För ett par år sedan var det en tovad svart ulltröja som var så mjuk och varm och skön och jag bara älskade den - tills jag glömde ställa in ullprogrammet på tvättmaskinen och tvättade den i 40 grader. Nu är det bara Nils Karlsson Pyssling som kan ha den.

• viktualia

Majsan - *håller alla tummar hårt och länge* Du ska se att du hinner reda upp jobb och ekonomi utan att bröllopet hotas! Heja heja heja!!

Telestubben och Nenne - jag är väl inte direkt för ballongkjolar men numera har jag en klänning med ballongkjol som är riktigt cool... det var den jag köpte på Cubus för en månad sen och tjatade järnet om här.

Apropå utseende - mitt hår är en risbuske men nu har jag precis bokat klipptid... torsdag kl 9 kanske inte var bästa tidpunkten.. men vad fnnnnnn jag MÅSTE klippa mig innan jul och i Ua är det säkert mycket dyrare än här i jobbstan.

• nenne78

fan jag har inte klippt mig sen i september å har långt hår som mår skit. Kluvna toppar är en underdrift. Jag som hade pantene pro V-hår när jag gick på gymnasiet *gråter-nästan*

• nenne78

TACK VIKTUALIAAAAA
    nu har jag också bokat klipptid (skrev tvättid först men det var ju fel)! på onsdag kvart över 2. Ännu dummare tid men nu ska manen av! En bit i alla fall.

• nenne78

jag har ju aldrig tiiiid och hittar ingen frisör som jag trivs med. Förutom hon som gjorde mitt hår på bröllopet (och klippte mig senast). Men hon finns i Falun. Men nu har jag ringt en annan hårolog så nu jäklar ska det bli bra!

tack igen!

• nenne78

*men jag blev lite öm i baken efter den hårda sparken*

• viktualia

Jag hann ju inte ens sparka *tittar mig förvirrat omkring*

Märkte ni andra att jag sparkade på Nennes minirumpa?!?!?!?

*konstigt*

Jaja... grattis till initiativet i alla fall!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......