• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Nenne - för typ en miljard sidor sedan skrev Jessie att hennes anställning inte skulle förlängas... minns inte detaljer och tidpunkter, men historien var snarlik det Jamsan drabbats av nu.

• nenne78

jessie
    hade du sagt upp dig, eller var det omorganiseringar??? Det försvann i villervallan av att du var gravid så jag tänkte att du skulle vara ledig därför... Förlåt om jag missat nåt! *skäms lite*

• Jessie76

Jag formligen älskar er alla! Vi får ALDRIG sluta prata!!!

Jo jag e ju lite i samma sits, jag får dock välja när jag vill gå. Men jag har till 1 aug om jag vill.
    Dom har varit superschyssta här faktist, men dom behöver en ekonom och det är jag inte, vill inte heller läsa ekonomi. Kan lite men vill inte mera, är tyvärr inte intresserad Så mitt jobb Majsan? Sugen å bli Lulebo?
    Du hör inget om norrland då? Vi kanske kan hjälpa varandra?

Det är dock inte så himla synd om mig för jag ska ju vara mammaledig då... Så det är coolt för mig. Jag vill skicka en *BAUTALULEBAMSING till kram till min Majsis* Puss på dig - du är bäst vad nån än säger!

• nenne78

hoppsan, tack vickan! Alltså-ibland när jag skriver så poppar det in inlägg emellan grejer (inte det senaste) fastän det inte fanns något där tidigare.

vafan att jag missat det - vad ska jag skylla på? Men då faller ju bitarna på plats!

• nenne78

jessie
    åååh skönt ändå!!! Det verkar som att du har bra arbetsgivare som gav dig så lång tid på dig. Suckers som ändå hade fått vara utan dig eftersom du ska ha barn *skrattar rått*

• Meddelande borttaget
  • nenne78

ja verkligen - det går upp och det går ned. Vilket liv vi lever!!

apropå liv. NU måste jag verkligen gå - för jag ska hinna på apoteket och köpa magmedusin innan jag ska hem och gå en mil med en kompis.

Så ha en skön kväll med julmys (vad är det????) och annat trevligt. JAG hoppas på stock ikväll. (ÄL-skogstider, sorry för informationen)

• viktualia

Jaa Snartis är på vift... stackars mår väl uselt av graviditeten.... *kram till henne*

Oms - Majsan skrev att hon har jobb till sista mars....

....vilket råkar vara samma datum som mitt jobb går ut... sen visar det sig om jag klarar mig igen eller inte

• viktualia

japp.. snart dags att starta del 3 av tråden.. hi hi hi hi... vi är bäst!!!

puss på er!

nu drar jag hem och pussar maken!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......