• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

undrar vad det då var som brände till i baken. *tittar om jag ser frullan*

• nenne78

kände bara att det var dags. Och jag vill ju inte vara sämst. HAHA!

• viktualia

Äsch... hm... det var nog mitt alterego Victor.. även om jag FÖRNEKAR att han finns så var det nog han som var snabb nog att sparka till dig.. han har väl förkärlek för folk med välvårdade hår.... en egenskap som han i så fall delar med mig... jag fattar inte hur folk står ut med sig själva med hela håret fullt av spruckna toppar....

• nenne78

hehe näe jag fattar det inte heller *tittar upp i taket* Men jag har en väldigt annorlunda färg på mitt hår och det ser hyffsat blankt ut trots att det mår skit. Fast det kunde varit blankare... Skönt att få kapa en decimeter!

• viktualia

Du kommer känna dig hundra gånger fräschare sen, inte för att just du deppat hårt.. men ändå! Fixa håret är alltid bra.

Själv har jag en uppklippt långhårig frisyrvariant och jag ser verkligen risig ut just nu. Förra gången jag klippte mig var innan bröllopet och då tog hon så lite som möjligt... därav krisen nu...

• nenne78

ååå jag har äntligen fått frisören att inte klippa upp det. det är snyggt DÅ men sen ser det bara frissigt ut.

• viktualia

njaaa jag såg faktiskt risigare ut INNAN jag började klippa upp håret... hm... knas knas... eller så är det att jag ser hur illa det är numera.. jag vet inte..

var tog resten vägen??? är det bara du och jag här Nenne?!?

• nenne78

aaah det är nog mitt hår som inte vill vara uppklippt. Det är så rakt så man skulle kunna använda det som lod. Så det ser bara ut som att jag klippt mig själv utan linser i en sen lördagsnatt hög på ariel sensitive.

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

jag är här, sitter bara och stirrar och fick helt plötsligt ingen lust till nånting.. och absolut inte att jobba. nu känns det liksom att det inte spelar nån roll om jag gör ett bra jobb eller inte. jag vill bara sitta här och glo. eller jag ska nog gå hem och gräva ner mig.

sorry att jag spyr ut lite galla här, men det är skönt att skriva för då börjar man inte gråta lika lätt som man gör när man pratar. jobbigt att berätta för alla. då kommer tårarna.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......