• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

med tanke på att jag inte ens fick igen klänningen i ryggen 2 månader efter bröllopet så är det mitt minsta problem. Däremot gillar jag inte hur själva fejan ser ut på bröllopsbilderna. Mina kinder börjar hänga och jag är nog den enda som väger under 60 kg som har dubbelhaka. Kråksparkarna kring ögonen tycker jag är lite charmiga men hjälp att man ska börja se så gammal ut (läs: precis som mamma) redan.

• nenne78

å inte bara på bröllopsbilderna, men det är ju dem man vill visa alla.

• viktualia

Eftersom jag inte ens försökt banta så orkar jag inte vara missnöjd med hur jag ser ut och oftast tycker jag att det är rätt komiskt att titta på bilder på mig själv. Som tur är så är proffsfotografens bilder på mig bra, det är alla amatörkort som man skulle kunna vara utan... eller vissa i alla fall.. På vissa bilder ser jag ut som en strandad vit valross i min fina klänning... det var nog första och enda gången som jag har helvitt på mig...

Allvarligt: skulle jag göra om bröllopet så skulle jag inte ha kritvit klänning.. det var inte smickrande på mig med BMI 33...

• nenne78

Jessie76
    you go girl! *viftar med heja Jessie-flaggan*

viktualia
    alltså jag hade jättehöga förhoppningar om att jag skulle hårdträna i ett halvår för att vara slimmad som aldrig förr men jag fick ingen personlighetsförändring i samband med förlovningen (helt otroligt ) så - nog för att jag är smal - men slapp i fruktköttet och limparmar. Alla har vi våra nojor men trivs man i (eller trots) fodralet så spelar det ju mindre roll.

F ö tyckte jag inte du såg särskilt stor ut på de bilder som jag har sett! Så det måste ha varit en bedrövlig amatörfotograf som hittat opassande vinklar.

• viktualia

nenne - visst var det "bedrövlig amatörfotograf som hittat opassande vinklar." men det gör ju inte saken bättre.... fast jag ids inte lägga kraft på att störa mig för hårt över det hela..

Visst har vi väl alla haft illusioner om att man skulle banta, träna och spara ut håret till bröllopet.. men näee... jag är mig själv... innan och efter den stora dagen!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Men Stubbis... hur se blusar ut som DU spränger?!? *grubblar*

jaa ja... världen är outgrunnlig...

• Jamsan

oj, det var inte meningen att komma och sukta med bilder jag aldrig kommer visa, eller säga hemsidan

det jobbiga var att jag faktiskt kände mig fin i lördags och därför blev jag extra deppig när jag ser ut som en svettig kossa på bilderna
    haha

jaja skitsamma jag skyller på att jag inte är fotogenisk. Det är jag verkligen inte, så därför vet jag redan nu att jag kommer ha sånt tillgjort smajl och se helt nervös ut på våra bröllopsbilder.

• Jamsan

men det är faktiskt jobbigt när man har så spinkiga kompisar också.. jag kan inte låta bli att bli lite avundsjuk

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......