• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ååååå, näääää, stackars dig Nenne!! Sympatikramar!

Japp, Jamsan=Majsan.

• nenne78

tack telis *plutar med underläppen*
    vårdcentralen ska ringa mig kvart i tio tydligen så jag hoppas jag får komma dit idag.

F ö har jag varit i västra dalarna hela helgen och träffat släkten! Vi hade med oss min systerson, 5 år, och en biltur på två timmar var en liten prövning för oss dinkisar, hihi.... "var är vi nu?"
    "Yttermalung."
    "Vad kommer efter yttermalung?"
    "Äppelbo." "Vad kommer efter äppelbo?" "Vansbro..." "Var är vi nu?" "fortfarande i yttermalung.." *här börjar man bli lite trött* "Vad kommer efter yttermalung?" und so weiter. Han är för go!
    å telis, jag måste erkänna att jag också gillar Hugh när han är så där... eeehihihihihihi!

• viktualia

Vickan har vaknat nu! Sakta men säkert!

Omsan - luciakonserten i Globen är bra om man sitter långt ner. sitter man för högt upp är det inte speciellt underhållande. Jag har testat båda varianterna!

Sis - din hemliga häxa... du kan väl avslöja vilken landsände du bor i, i alla fall!

Nenne - vi är fortfarande upprörda över att du drog till Sthlm utan att förklara detta i förväg.... det var MÅNGA efterlysningar av förklaringar som du inte hann se... fniss fniss... men sen dess har ju tråden passerat både 7000 och 7100 så jag ska inte kräva av dig att du backar!

• nenne78

vickan
    jag misstänkte det så jag har inte ens orkat kika! HAHA!
    Jag var där och käkade med mina kunder så det fanns ingen tid ens till att knata på stan för att shopa. Trevligt men man känner sig som ett UFO med alla ... trendiga, 35-åriga reklammänniskor som redan varit ute 3 kvällar den veckan.

• Jamsan

tycker också synd om dig Nennis kan förstå vad jobbigt det måste vara att du fortfarande har ont?? konstigt, själv räckte det med att sitta på 2 timmar i natt sen var det klappat och klart och bra igen

apropå Hugh, vi kollade en släng på Notting Hill igår, och visst han är snäll och go, men inte speciellt sexig enligt mig..

• Jamsan

nenne- vilka tidningsrubriker du borde skapat i torsdags
    haha
    Världsnyhet-
    UFO i Stockholm
    Jag ser dig framför mig (typ se ut som ET) sittandes på Riche eller annat mediaställe och se sig förvirrat omkring
    haha

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan - näe det är klart att det är ganska mycket julshow över det hela, men jag tyckte att det var bra. Satt och ryste i hela kroppen när en snygg kille avslutade det ena årets luciakonsert med "O helga natt". Kan man få orgasm av skönsång så hände det nog då!

Nenne - trendiga 35 åringar.... *fnittrar hysteriskt* de kan nog prata fis och kommer säkert från Blomstermåla om du börjar skrapa på ytan... Vart var ni och åt??

Majsan - jag tror att det var Mas-Jan som tog över och grufsade i sig för mycket! Ajabaja!!!

• nenne78

OMs
    Jag har försöööökt men hittar bara en massa snusk *rodnar* hehehe!

Vi var på Hotellet och åt en hel del gott, men jag skulle ha skippat Irishen, jag menar - jag dricker ju varken KAFFE eller whisky. Vet inte vad det var för infall. Dumt var det. Så den efterlängtade hotellfrukosten (bodde på Scandic Park) blev bara en skål med yoghurt och müsli.

Hade gärna minglat med er men, som sagt, tid fanns icke.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......