• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Trippa

så sant så sant.... Tror att det har tagit mig tills nu att komma över den incidenten. Typiskt - just när jag trodde att det var glömt dök det upp igen!

• Sister of the Night

Och därmed förklarar vi "Möt dina gamla trauman"-tråden öppnad :D

Ja jisses, vad har man inte lyckats med i den vägen... Tänk vad festlig man har sett ut många gånger!

Jag minns en gång när jag vart och handlat med mamma -åldern går väl att relatera till den i din berättelse- och givetvis, det är mitt i äckelvintern och snö precis _överallt._

Med andra ord även lite halt här och där...
    Vi är på väg hemåt när jag mitt i steget -swish!- tappar greppet med underlaget totalt och liksom gliiiider i en elegant pose ner mot marken (som närmade sig oroväckande snabbt, det ska medges.)

Det räckte inte med det.
    Som grand finale kommer matkassen jag bar på singlande ner över mig - efter att den gjort en fin båge i luften.

Morsan garvade. Jag förstår henne. :D
    Det såg nog rätt så intressant ut!

Det roliga (nåja) är att sånt där lyckas jag rätt ofta med. Jag vet inte om jag är osedvanligt klantig eller vad det är, men det slår inte fel.
    Here comes the swishing girl... :D

• Trippa

Ja du swiching girl... Jag är ganska duktig på sånt där med! Bra med att bli äldre är att man har lättare att skratta åt sig själv. Fast det är ju alltid bättre när någon annan är med. Förra veckan snubblade jag i trappan på väg till tunnelbanan. Helt ensam med mina fina skor med klack.. Det pinsama var inte att landa på rumpan - men att jag började skratta.. Folk kan ha överseende med att någon ramlar lite försig själv.. Men att skratta för sig själv ... det skrämmer folk. Psyko, tänker de då.. (speciellt tyskar, för det är mot de sociala reglerna..)

Nu måste jag gå och sussa... nattinatti!

• Sister of the Night

Känner igen mig... Jag får ibland hejda mig om jag går för mig själv och fnissar åt nåt roligt :D Folk kan ju lätt tro att man är lite rubbad :D

Sov gott! Vi "syns"! :)

• Jamsan

God mörgon

*flås och stön* vad bakis jag är
    Ja sister det bleeeeev spontanfest igår, vi var 5 tjejer som rockade loss till 3,30 i natt.

Shit vad ni skrev igår, blir helt snurrig av att läsa ikapp...
    Nu ska jag försöka få i mig frukost och samtidigt laga nåt gott till karlsloken. Sen ska jag som den goda hustru jag är gå och leverera maten till honom.

Ikväll ska jag på en årlig lilla-jul myskväll med tjejgänget. Har sett fram emot det men just idag vill jag inget hellre än att ligga hemma och överösas med kärlek och käka pizza.

• Jamsan

rättelse-
    blivande goda hustru

• Jamsan

är det ingen som är här idag

Nu har jag i allafall stekt 10 pannkakor! Riktig barnmat haha. Men det var det enda jag orkade laga.

Det verkar vara fint väder ute idag, jag kanske ska ta mig en långpromenad för att kvickna till *funderar*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jamsan

Heej igen. Nu är jag tillbaks efter promenad och pannkaksdelivery.
    Ska hoppa in i en dusch och fräscha till mig. idag blir det nog svårt ska ta på mig mina största och skönaste byxor så att jag kan vräka i mig köttbullar och lax m.m. m.m. Första gången med julkäk för i år MUMSSSS

Omsis vad mysigt med julkonsert

Angående snö- och skiddiskussionerna är jag HELT klart en av snö-och skidälskarna. Det jag uppskattar mest när man är i fjällen är när man kommer hem helt slutkörd och får sätta sig i bastun och sen laga en god middag och mysa ner sig i soffan. Det är så god lukt i fjällstugor åhhhhhhhhhh *drömmer mig bort*
    OBS ELLER dra till afterskin och svepa några bägare

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......