• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Trippa

Engelsk kriminalmordhistoria låter kul! Här skulle den varit på tyska... Synd att de måste dubba ALLT! De brukar visa Beck på tyska på söndagar - gillar att titta på den för att det är kära sverige.

Sen har de en annan serie som heter "Inga Lindström" tror jag. Den är tysk, men inspelad i svensk skärgårdsmiljö.. (Typ harlekin i skärgården - snygga, rika, framgångsrika och kärleks trubbel...)Iallafall bra när man har hemlängtan. Svenska flaggor överallt!

• Sister of the Night

Tele

Nä, det är riktigt. Jag vill inte heller att folk ska känna sig tvungna att köpa saker till mig... Men om de gärna vill så får de ju

Trippa

Ooooops! Hoppas att han glömt den tills vidare då :D

Oms

Haha *smickrad* Det råkar bara vara ren flax att du fågar sånt jag vet... Egentligen har jag usel filmkoll!

Besläktade själar, kanske...?

• Telemarkgrrl

Trippa, jag är såååå avundsjuk på dig som har så nära alperna. Som du kanske förstår av mitt nick så älskar jag skidåkning.... Men det är ju jättejättefint på somrarna också. Vi var vid Köningsee förra sommaren och åkte båt, det var nog ta mig tusan ett av dom vackraste ställen jag sett. Jag hoppas verkligen att du inte missat det! (Ibland är det ju lätt att missa det som man har precis framför näsan.)

• Sister of the Night

Telemarkie

Åh nej, det är riktigt. Engelsmännen regerar krimhistorier FETT! :D :D :D

Trippa

Haha, så det är inte en myt? Att tyskarna dubbar ALLT? :D
    Sen är det ju lite lustigt, internationellt heter visst _alla_ svenskor just "Inga" :) :D

• Telemarkgrrl

Trippa, haha, vad knäppt med en tysk serie som heter Inga Lindström.

Vad är det förresten som gör att alla utlänningar tror att svenska tjejer heter Inga?! I varenda amerikansk film där det förekommer en svensk tjej (som antingen är massös eller au pair) så heter hon alltid Inga.

• Telemarkgrrl

Sis, du ligger steget före som vanligt.

• Sister of the Night

Moahahaha... ;) :D

• Telemarkgrrl

Åh, jag kan inte kolla på engelska serier. Jag har bott i England och längtar tillbaka som f-n så fort jag hör nån som säger "jolly good" och "nice cuppa tea, daaaarling".

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......