• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Nu har jag läst ikapp också och skickar 18000 kramar till Jessie - dom där idioternaär inte värda dig!!!

• Telemarkgrrl

Omsan - skicka receptet NUUUUUUUUU!!!! Låter ju apsmarrigt!!

• Sister of the Night

Mmm. Jag förstår, tror jag :)
    Det finns begravningar och begravningar kan man kanske säga... Efter ett långt och gott liv kanske inte döden kommer som en chock.

Det är så väldans olika; ibland kvittar åldern lika, man blir lamslagen ändå. Och ibland så känns det mer som att det är sorgset, men ändå på ett lite mer stillsamt sätt.

*funderar*

Men jag ska inte börja analysera en massa nu *ler*

vad larvigt det är när närmsta släkten (i en del fall gamarna) ska hålla på och sura över vad den som dött har bestämt. Jisses, det är väl tantens ensak vem hon vill ge tavlan till :D
    Vårda den ömt :)

• Telemarkgrrl

Det var jag som sa att vi skulle få gratissprit på julfesten, eller hur. Jo men tjena, jag fick två små glas (som vanliga dricksglas) med vin och då var dom inte ens fulla upp till kanten. Det var allt. Jag är fan i mig nyktrarer nu än när jag gick hemifrån.

• Sister of the Night

Markieladyn

Blääääh va tråkigt
    Utspottat käk lät inge vidare :D ;) :D

Då förstår jag ju att du säkert är rätt hungrig nu? :?

• Sister of the Night

Å "törstig" också tror jag *asg*

• Telemarkgrrl

Ja, jag är både det ena och det andra. På tal om det andra, undrar om inte min käre make borde vara hemma snart?

• Sister of the Night

"Det andra" 'fniss'

men Markiegirrrrl, det brukar man ju kalla de stora "poh-poh" som landar i toan emellanåt :D

*Oooops, Sixten i farten här*

• viktualia

Sov gott!

hörs nog ev imorgon förmiddag men mer troligt på söndag kväll.

dags att byta partyvariant från begravningssittning med pensionärer till grötfest med polarna "hemma"

puss och kram!!

• Sister of the Night

Godnatt Vickan! *sussa sött efter grötpartajet*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......