• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

enligt forumet så är det 2 kvar

• nu är jag fruL

men nu borde det ju vara klaaaaaaaaaaaart

• Trippa

Nuuuu är det 7000! enligt forumet!

• nu är jag fruL

avklarat enligt forumet

• Trippa

då har vi jobbat på bra idag... Nu måste jag gå.. kan inte sitta här längre! håller på att växa fast i stolen! inte bra!

• Jessie76

Mina älsklingar...
    Jag hinner inte läsa ikapp, får göra det senare.
    Mötet gick INTE bra Det verkar som att dom inte behöver mig

Jag sa ju tidigare att ni vet när man har det så bra att man undrar när det ska gå åt helvete...... Fick man det bekräftat

Jag läser ikapp sen

pussisar

• Sister of the Night

*läser ikapp och myser och ler och allt möjligt inklusive fnissar vilt åt SnuskJannes bestyr i brallan samt allt annat vansinne* :D

Hihihi, så roligt att ha vart liiiiiite saknad åtminstone .-p

Tackar tackar för alla gulliga ord :)

Åååh, jag kan bara inte låta bli jag heller

PITT PITTELIPITT

Sådärja, då var snuskkvoten avklarad också. Så bra.

Jag kan även meddela att jag känner igen "Susanne-låten" mycket väl. Hördeden när jag var liten flicka. Däremot mindes jag inte att det var "Shakin' Fredrik" som gjorde den.... men killen minns jag - hade nån töntig affish med honom på, haha :D :D :D

Trippa, hej på dig! :)
    *viftar med handen*

Tjaaaa, ni har ju dragit redan för dagen läste jag... Var bara tvungen att lägga lilla näsan i blöt ändå :D

Ha en bra kväll allihop. Vi hörs av ;) :D

• Jamsan

hola hola chicas

*vinkar till dig sister, hoppas du är kvar*

Jessie, vad fan jävla skitställe som ens funderar att göra sig av med dig, en sån pärla som du är ju När får du definitivt svar då. Jag håller tummarna, men annars hur ser läget ut i vår bransch däruppe, för här säger alla att det finns hur mycket jobb somhelst i vår bransch
    hoppas hoppas det löser sig!

Jag var iallafall i stan nu och julhandlade lite *stolt* SJUUUUkt mycket folk i farten, inte klokt! Jag köpte en cd-skiva till farsan och en bok till brorsdottern. Den handlade om rumpor , och snuskig som jag är köpte jag den haha

Det blir enkel köttfärssås idag bara. Blev helt tokig på Hemköp i T-centralen 1500 pers som ska handla samtidigt, orkade bara kasta ner köttfärs, 1,5 kilo godis och julmust såklart

jaha får se om nån av er rävar finns därute i BT-djungeln och gör mig lite sällsis. Ca 20.00 kommer sambon hem med en gran. Wiiiiiiiii vad mysigt

• Jamsan

Trippa- jag kom på att du och jag är i samma situation vi ska också gifta oss i Norrland i augusti nästa år! och vi är från Stockholm. Så det blir lite klurigare att fixa med allt.. Som tur var har jag släkt som hjälper till däruppe

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......