• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Trippa

Hej! Synd att Julfesten var trist Telis... Som sagt min julfest var inte så kul heller... (på zoo...) Men vi var några stycken som gick ut efteråt och partajjade heeeela natten! Det var super! Åhhh tycker lite synd om dig - du som var så party innan du gick iväg! hmmm.

Oms - sant, jag är faktiskt inte ett dugg blyg. (fast folk tror det ibland) Men jag är inte heller ett kontrollfreak.. Vet inte om jag har så många "jungfruliga". drag. Är iof. skåppedant.

• Telemarkgrrl

Nu har min man kommit hem så nu ska jag gå och göra det andra. Och nej, det är inte nummer 2 jag menar, Sissisen.

Puss och kram och go natt!!!

• Telemarkgrrl

PS: Vad gör man på en grötfest??

• Trippa

Ha det så trevligt med mannen! Min kille ligger och sover som en 4-åring på soffan.. Verkar ha varit en tuff vecka! Kanske ska gå och ruska lite liv i honom! Kanske kunde bli skoj...

• Sister of the Night

He he.... :D
    Nr 2....

vad man gör på grötfester kan man jufaktiskt spekulera lite i :D :D :D

Jag trodde ju där ett tag att man faktiskt ägnade sig åt något så pass banalt som att ÄTA gröten.

Trögt av mig. Jag borde ha insett att det handlade om nåt betydligt sjukare än så ;) ;) ;) *frustar glatt i natten*

Ska vi hoppas på att Vickan återkommer med fler detaljer?

Trippa

Tja, antingen blir det verkligt skojigt eller också får du ägna resten av natten åt att värma mjölk och honung till en karl som inte kan somna om *s*

Men jag hade nog inte låtit bli att chansa ;) :D ;)

• viktualia

pip!

på grötfest äter man gröt, dricker stark glögg, spelar sällskapsspel och fnissar hysteriskt!

se ya tomorrow!

Puss

• Telemarkgrrl

Åh, jag vill också gå på grötfest!

• Telemarkgrrl

En fördel med att julfesten blev så fruktansvärt tråkig i går är ju att jag mår prima idag! Så nu ska vi in och trängas med alla andra i stan och leta julklappar.

Ytterligare ett bevis på att det var århundradets tråkigaste julfest: någon hade fixat ett sånghäfte men det sjöngs en gång. Hej tomtegubbar lite halvhjärtat. *skakar på huvudet*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......