• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

Vickan

Åh så mysigt det lät! :) :) :)

Instämmer med Tellisen, jag vill också gå på grötfest...

Markiemark

Jupps, jag har också noterat att en lugnare variant på "kvällen före" bjuder på en betyyyyydligt softare "dagen efter" :D

Omsan

Tror väl sjutton att du kommer va trött efter det jättepasset... Bio lät soft.
    Att slöa till i soffan med tända ljus, gottispåse och världens mysigaste film kan också vara ett tips ;) :)

• Jamsan

Morsning korsning Bejbs

Har haft lilla farmor och morsen och farsen här idag på glöggfika. Så himla mysigt Var tvungen att turbostäda en timme först och rensa avloppet och annat jobbigt *suck*
    men ack så skönt det är efter, när det är fint här hemma. Granen åkte upp igår också Vilken julstämning det blev plötsligt YEEEEAAAASSS

Sen åkte vi i samlad trupp och hälsade på min granförsäljare åhhhhhhhhhhhh vad fin han är när han står där och luktar gran

Ikväll blir det vinhävarkväll hemma hos en kompis. Riktigt najs faktiskt.

Tellis- Vilken pisstråkig fest Jag hade nog behövt komma dit och sätta fart på civilingenjörerna och tråkigt med maten och allt. Men det tråkiga kanske kompenserades när du kom i säng med maken....

Vickan- Skönt att begravingen var okej och kul att du fick tavlan, gulligt av tanten

Omsan- HUR kunde du vara hemma redan nio och ändå hunnit dansa och sånt
    vilken tidig fest..?

Jahapp det var en liten rapport från majsan och Janne

Janne är för övrigt k*t som en bock idag efter all glögg, han skriker om frullans blöta trosor HEEEELA tiden. Han har fått dom på skallen

• Sister of the Night

Jamsan

Men tjenare tjejen :)

Du, jag blir faktiskt lite bekymrad när jag läser det där om Janne och Frullans trosor... Inte fan har han dem väl PÅ huvudet...?! :D :D :D

• Jamsan

haha
    HEEEJ Syrran

nej han har dom i tankarna...., men han är snart beredd att göra vad somhelst för att få dom på huvet in real life.
    Han är minst sagt jobbig
    Frullan jag ska söderut ikväll, kan jag släppa Janne på söder tror du så slipper jag hans fluktande

Sister, vad gör du en lördag som denna??

• Sister of the Night

Mooooaaaahhhaaahhhaahaa :D :D :D

Han verkar ju smått besvärlig, den där... :D :D :D

Sister ligger bekvämt tillbakalutad i soffan och har en liten bärbar dator i knät. Myyycket smidigt kan jag lova, man kan vara ungefär hur lat som helst under de förutsättningarna :) :) :)

Nu kom sambon med en kopp kaffe, och på tal om lustiga saker man gör på toaletten så berättade han just att hans polare också vill ha bärbar,för han vill kunna pela nätpoker på skithuset!!! :D :D

Hahahaha, den var ju KLOCKREN!!! :D

Hursomhelst.
    Vi har glott på den fantastiskt vackra "A nightmare before christmas" idag också.
    Det var länge sen jag såg den faktiskt.

Mmm, riktigt romantisk film...
    (Kan du ju tipsa Janne om så kanske även han får till det lite till slut :D ;) :D)

• Jamsan

*kilar genast ner och hyr film till Janne *

.... jag tror Frullan uppskattar det..

Mysig dag ni verkar ha du och sambon

Jag och sambon hann klippa en film i morse innan han gick och jobbade. Bad Santa, USCH vad elak tomte, han var dum mot lilla tjocka killen jag får nästan ont i magen av sånt fastän det bara är film...

Ska försöka locka håret lite nu så jag känner mig lite piffigare och lite smink kanske kan fräscha upp lite

• Telemarkgrrl

Shuppiduppi, nu är jag hemma igen efter en dags julklappsshopping. Det gick faktiskt över förväntan trots att vi var på så jobbiga ställen som Åhlens City, Lagerhaus, Duka och Akademibokhandeln.

Nu saknas bara två julklappar men jag vet vad det är jag ska ha, så det blir en piece of cake.

Dagen förmörkades bara av en j-a subba på Åhlens, ordet service hade hon visst aldrig lärt sig.

• Telemarkgrrl

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa lite innan det blir dags för middag.

Borde egentligen skriva julkort men jag orkar inte. Har ju hela dagen på mig imorgon.

• Sister of the Night

Syltburken

Jag har inte sett den... Men jag känner igen det där med att leva sig in i filmer så mycket att man liksom "känner" sig in i dem :D

Jag är också sån :)

Jaså, smink och massa piff? Det låter fint det, är det fest på g eller ville du bara pynta lite ändå? *Sis ligger i soffan och känner sig mest som en strandad kaskelot, hehe*

Markie (=synonym för slätkammad popvalp U know ;))

Shit, är det dags för julkorten NU? *återigen har Sis totalt tappat greppet om verligheten *

Jaaaa, en del kan man ju undra varför de egentligen jobbar i butik. Eller hur de fick jobbet! Men det är väl för att man ska ha nåt att grubbla över kan jag tro.... för vettigt är det inte med socialt inkompetenta expediter :D :D :D *morrar mellan skratten*

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......