• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Åååh, vad underbart! Jag var i Canazei (samma område som Val di Fassa) för ett par år sen och det var underbart vackert och kul. Kanonbra skidåkning!

• Sister of the Night

Åh, Trippa!

Lite sympatier *lapar kvickt i sig* Det trodde jag inte :)

Det var gott :) :D

• Telemarkgrrl

Hihi, nää, om jag också gick omkring och var blöt om häcken jämnt så skulle jag nog inte heller gilla snö.

• Sister of the Night

*asg*
    Näää, så sa jag inte :D :D :D

• Telemarkgrrl

Så där, nu har jag fått reda på vem som var mördaren, nu ska jag gå och lägga mig.

Natti natti och tack för idag!

• Trippa

Telemarkgrrl

nattinatti söta drömmar om MASSOR av snö och fina backar..

Sister of the Night
    kanske ska köpa broddar till dig i julklapp - eller ett par galonisar? Men visst ska du sitta på backen är det ju inte så skoj.. Men snö är bättre än vinterregn och rusk.. det kan du väl iaf också hålla med om..

• Sister of the Night

Hihi, ja, det kanske är en idé :) :D
    Men det är väl inte _bara_ jag som råkar ut för sånt....? :( :(

Vinterregn och rusk.... *funderar en stund*

Det beror allt på.

Betrakatd genom ett fönster, med löfte att man slipper gå ut överhuvudtaget, kan ju vintern vara rätt snygg.
    Men det är liksom den där eländiga, bitande känslan jag har så mycket emot. När snömassorna väl vältrat ig ner så ligger de ju där, som gjutna, fram till våren.

och det är lååååångt till april-maj när man är i kalla äckliga januari.... :(

• Trippa

nää... nog har jag ramlat på rumpan några gånger också...

Kommer i håg en gång när jag var runt 15 och gick ner för en liten backe där jag bodde.. Så körde det förbi en bil och tutatde. Jag blev så rädd att jag flög ungefär en meter upp i luften och landade på rumpan i en sån där riktig blötsnöpöl... Visade sig att det var en kille som jag var hemligt förälskad i och hans polare... Visste då att mitt liv var slut och jag ville bara försvinna fran jordens yta...

• Sister of the Night

:D :( :D :( :D
    *varvar skrattanfallen med atthysa verkligt medlidande med den 15-åriga Trippa*

Jaaaa, där ser du! Det hade _aldrig_ hänt en solig junidag :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......