• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

Jamsan

Vad kul det där lät :) :) :)

Och jag tycker du är närmast sjukt iapper som ställer dig och steker pannkakor! Det skulle aldrig jag orka göra om jag var bakis.... *säger Sister som förutom snö även avskyr att vara bakfull ;) :D*

Och så får man ju inte glömma att de spontana festerna inte sällan blir de roligaste :) :) :)

Oms

Hahaha, jag kan bara låya mig inspireras av Emil-filmerna:
    "Du å jag, Omsan. Du å jag!!" :D ;):D :-8

Fantastiskt. Jag brukar också alltid bli mangrantnedröstad när jag andas om min aversion mot snöeländet.
    Jag begriper inte.

Ok, jag ska inte vara omöjlig; jag KAN ju faktiskt ha misat något, jag menar, det där med doftande fjällstugor och backar (såväl öl- som skid- ;)) men,för att uttrycka sig en smula poetiskt: Mitt hjärta bär ingen längtan därtill... *s*

• Sister of the Night

*tapper

Jäkla tryckfelsNisse

• Telemarkgrrl

Oh okej, det är söndag kväll, inte så värst kul. MEN, det är bara en vecka kvar till jul! Hurra, hurra!

Har haft en superb dag, promenerat i skogen med mannen i mitt liv, ätit på restaurang, fikat på fik och postat julkorten. Och solen har skinit i Stockholm, wunderbar!

Majsan, har du hämtat dig från baksmällan?

• Sister of the Night

Tellis

Åh vad trevligt det lät :)

Sämre söndagar kan man ju faktiskt prestera :D

Grosse danke för låthjälpen (jag borde ju ha fattat med en gång att jag lika gärna kunde ha frågat i bästa tråden, hehe ;) :D)

Vet du, jag tordes inte riktigt skriva ut ordet "Dressman".... det verkar ju ha varit lite hett kring reklamdebatten överhuvudtaget ett tag nu, och jag vill ju inte få krångel med BT-moderatorerna liksom.

Men ååååh vad kul att äntligen ha fått svar, jag har undrat ett bra tag :D :D :D :D :D :D :D

• Telemarkgrrl

Sissis,

ja, det var en söndag som hette duga det.

Det var bara roligt att kunna vara till hjälp! Hoppas att det var rätt låt.

Jag var inte tillräckligt smart för att ens komma på tanken att det kunde vara "olagligt".

• Sister of the Night

Nä, det där är skitkonstigt!

En del har ju skrivit spaltmeter (nåja) med företagsnamn och allt möjligt, medan andra skriver deppade inlägg för att de blivit påhoppade för att de uppfattats som reklammakare.

Jag vet inte riktigt vart gränsen går (jag har nog också skrivit ut märkesnamn någon gång) men man blir ju lite försiktig... :D :D :D

• Sister of the Night

Över till något annat! :)

Var det någon som såg "Kvinnopaviljongen" igår?

• viktualia

Tjohoooo babes!!!

Vickan is back!

Mysig helg blev det. Var på hemmaplan! Grötfesten innehöll precis det jag skrev, polarna och jag satt och TJÖT av skratt åt gamla och nya historier. Sämsta skämtet som tyvärr var sant:

Det finns en scoutpatrull som kallar sig Svullen Bäver. - jag har inte slutat garva åt det ÄN!!!!

Sen har jag inspekterat bästa kompisens nyköpta, nybyggda villa - inte riktigt min smak. Plus minglat runt lagom, fått ordning på NYÅRSSPÖKET och en del annat.

Plus för tusende gången i ordningen insett att min pappa och jag är stjärnor på att reta upp varandra... men en vecka vid jul brukar funka.... ha ha ha ha

• Sister of the Night

Tellis

Det var en fanatstisk -men stundtals väldigt rå- film där fokus låg på en kinesisk kvinna som väljer att ge sin man en konkubin för att själv bli fri från hans krav (han har en del av varan)

Den var både vacker och romantisk och alldeles fruktansvärd.

Påminde lite i sin framtoning och kvinnornas förutsättningar en hel del om "En geishas memoarer".

Synd ingen såg, hade vart kul att höra tankar kring filmen :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......